وام ودیعه مسکن به 223 هزار خانوار پرداخت شد خبرنگاران

به گزارش کلوب آگهی، معاون مسکن و ساختمان از پرداخت وام ودیعه اجاره مسکن به 223 هزار خانواری که واجد شرایط بودند توسط سیستم بانکی اطلاع داد.

وام ودیعه مسکن به 223 هزار خانوار پرداخت شد خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان، در مورد پرداخت وام ودیعه اجاره مسکن به خانوار های کم درآمد در یک سال گذشته که منابع درآمدی آن ها بر اثر شیوع ویروس کرونا صدمه دید، گفت: برای پرداخت ودیعه اجاره مسکن در دو مرحله بیش از 2 میلیون خانوار ثبت نام کردند که 920 هزار نفر از آن ها حائزشرایط شناخته شدند. از 920 هزار نفر دعوت شد که مدارک خود را در سامانه بارگذاری نمایند تا صحت سنجی انجام گردد. از این تعداد 332 هزار نفر مدارک خود را تکمیل کردند که عیناً به نظام بانکی معرفی شدند.

محمودزاده توضیح داد: بر اساس آخرین آمار اخذشده از بانک، تا به امروز به 223 هزار خانوار وام ودیعه اجاره مسکن پرداخت شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد امکان تمدید وام ودیعه اجاره مسکن گفت: فعلاً موضوع تمدید وجود ندارد. پیشنهاد را داده ایم چنانچه ستاد ملی کرونا موافقت کند امکان تمدید میسر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1509

به "وام ودیعه مسکن به 223 هزار خانوار پرداخت شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ودیعه مسکن به 223 هزار خانوار پرداخت شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید