سفیر نوروزی آمد

به گزارش کلوب آگهی، تازه ترین شماره نشریه داخلی بانک ملی ایران ویژه نوروز 1400 با محور اقدامات این بانک در سالی که گذشت به ویژه با موضوع کرونا و آثار آن در زندگی اجتماعی و مالی عموم مردم و کارکنان بانک منتشر شد.

سفیر نوروزی آمد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، شماره 282 سفیر گفت و گویی را با دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران منتشر نموده که نسخه تصویری آن نیز برای خوانندگان نشریه قابل مشاهده است.

در این شماره نشریه گزارش هایی از ملی پلاس و رویداد ملی شو 4، گفت و گوهایی با رئیس شعبه آسمان تهران، دبیر شواری هماهنگی بانک ها و همکارانی در واحد پول رسانی و خزانه منتشر شده است.

کرونا نیز سوژه گزارش ها و گفت و گوهای متعددی در این شماره سفیر است. با همسران کارکنانی از بانک که جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند، کارکنانی از شعب که به این بیماری مبتلا شده و بهبود یافته اند و یا با مسائل ناشی از این بیماری دست و پنجه نرم نموده اند و نیز دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک در این شماره نشریه گفت و گو شده است.

سفیر به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می گردد و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران قابل دسترس است.

لینک دانلود نشریه

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1519

به "سفیر نوروزی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر نوروزی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید