عبدالمهدی خط و نشان کشید

به گزارش کلوب آگهی، ایسنا نوشت: نخست وزیر عراق تاکید کرد، تحقیقاتی فوری برای بررسی دلایل بروز برخی حوادث در تظاهرات بغداد انجام می شود.

عبدالمهدی خط و نشان کشید

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق اظهار کرد: تحقیقاتی فوری برای بررسی دلایل بروز برخی حوادث در جریان تظاهرات بغداد که به کشته شدن یک تن و زخمی شدن ده ها تن دیگر منجر شد، انجام می شود.

عبدالمهدی گفت: ما به تمامی مردم مان اطمینان می دهیم که اولویت ما برآوردن خواسته های قانونی مردم و پاسخ به تمامی درخواست های عادلانه آنها بوده و خواهد بود.

نخست وزیر عراق افزود: پیش از آغاز تظاهرات، کمیته هایی را برای کسب اطلاع از تمامی خواسته های مردم و تلاش برای رفع آنها مطابق با قانون تشکیل دادیم و این کمیته ها به شکل جدی به فعالیت های خود ادامه خواهند داد.

وی در ادامه مردم عراق را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست فرصت را از آنهایی که برای عراق و مردم آن کمین کرده اند، بگیرند.

عبدالمهدی ادامه داد: اولویت اول ما باید حفظ امنیت و ثباتی باشد که با فداکاری های مردم و دفاع آنها از خاک و مقدسات کشور به دست آمد.

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد، در درگیری هایی که در بغداد میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی شکل گرفت، یک تن کشته و 200 تن دیگر زخمی شدند. در این درگیری ها پلیس عراق از گاز اشک آور، آب پرفشار و گلوله واقعی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کردند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 167

به "عبدالمهدی خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالمهدی خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید