ترامپ: برنامه ای برای دیدار با روحانی ندارم اما آماده شنیدن طرحش هستم

به گزارش کلوب آگهی، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت که وی برنامه ای برای دیدار با رئیس جمهور ایران ندارد اما آماده شنیدن طرح وی درباره ایجاد ثبات در منطقه خلیج فارس است.

ترامپ: برنامه ای برای دیدار با روحانی ندارم اما آماده شنیدن طرحش هستم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت که وی این آمادگی را دارد که طرح پیشنهادی رئیس جمهور ایران برای ایجاد ثبات و آرامش در خلیج فارس را گوش دهد.

ترامپ که در جریان یکی از سفرهایش صحبت می کرد، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره طرح پیشنهادی روحانی گفت: من همیشه آماده ام. برنامه ای برای دیدار با رئیس جمهور ایران ندارم، اما همیشه آماده ام. آنچه آن ها می خواهند را گوش می دهم، اما برنامه ای برای دیدار ندارم.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران صبح روز یکشنبه و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح که در جوار حرم امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:طرحی را در روزهای آینده در سازمان ملل متحد پیش ِروی جهانیان خواهیم گذاشت که ایران با همکاری کشورهای منطقه می تواند و اعلام می نماید که امنیت منطقه، خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز را با یاری کشورهای منطقه به وجود خواهد آورد و به جهان اعلام می نماید حضور نیروهای خارجی برای منطقه و آبراه های جهانی و امنیت کشتیرانی و امنیت نفت و انرژی مشکل زا است ولی راستا ما ایجاد وحدت و هماهنگی با کشورهای منطقه است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 143

به "ترامپ: برنامه ای برای دیدار با روحانی ندارم اما آماده شنیدن طرحش هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: برنامه ای برای دیدار با روحانی ندارم اما آماده شنیدن طرحش هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید