کرونا، افزایش موارد ورود افراد مبتلا به چین

به گزارش کلوب آگهی، دولت چین امروز دوشنبه اظهار داشت برای پنجمین روز پیاپی هیچ مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در خاک این کشور گزارش نشده اما ورود افراد مبتلا از خارج از کشور ادامه یافته است.

کرونا، افزایش موارد ورود افراد مبتلا به چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیسیون ملی بهداشت چین در تازه ترین اطلاع رسانی درباره شرایط شیوع ویروس کرونا بیان کرد، هیچ موردی در داخل چین از ابتلا به کرونا ثبت نشده اما 39 مورد ابتلا در 24 ساعت گذشته ثبت شده که همگی آنها از خارج به کشور آمده بودند.

به نوشته آناتولی، طبق اعلام این کمیسیون در 24 ساعت گذشته و برای پنجمین روز متوالی هیچ مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در خاک این کشور گزارش نشده است.

با این حال طی یک روز گذشته 39 مورد جدید ابتلا به میزان مبتلایان اضافه شده که همگی آنها مربوط به موارد بازگشت افراد از خارج از چین بوده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین خبر داده که 9 مورد فوت مبتلایان به کرونا در چین طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

در حال حاضر، تعداد تایید شده مبتلایان به کرونا در چین به 81093 تن و میزان جان باختگان 3270 نفر شده است. تعداد 72,703 نفر از مبتلایاتن هم درمان شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 657

به "کرونا، افزایش موارد ورود افراد مبتلا به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، افزایش موارد ورود افراد مبتلا به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید