رد شایعات پیرامون شرایطِ سلامت رئیس جمهور فیلیپین

به گزارش کلوب آگهی، مشاورانِ رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین شایعات پیرامون شرایط سلامت وی و همچنین شایعه مرگ او در سنگاپور را رد کردند.

رد شایعات پیرامون شرایطِ سلامت رئیس جمهور فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید.

شبکه خبری آسیا وان سنگاپور با اعلام این مطلب افزود: حدس و گمان هایی در خصوص شرایط سلامتی رئیس جمهور فیلیپین به دلیل غیبت دو هفته ای در انظار عمومی شکل گرفته و حتی در مواردی ادعاهایی مبتنی بر مرگ او در سنگاپور وجود دارد. این در حالی است که مشاوران او شایعات پیرامون سکته مغزی، بستری شدن و مرگ او در سنگاپور را رد می نمایند.

این رسانه آسیایی افزود: شایعه دیگری مبنی بر برنامه ریزی برای کودتای نظامی در این کشور پراکنده شده است. سفر هفته گذشته دختر رئیس جمهور فیلیپین به سنگاپور به گسترش این شایعات دامن زد. وی درمورد دلیل این سفر سکوت نموده است.

بر اساس این گزارش، سناتور کریستوفر گو که از مشاوران نزدیک رئیس جمهور است با انتشار عکس ها و ویدئوهایی از او روز شنبه 10 آوریل در فضای مجازی بیان کرد شرایط سلامتی دوترته عالی است و در دفتر کارش در مانیل مشغول کار است. همچنین سخنگوی رئیس جمهور از سخنرانی او در روز دوشنبه خبر داده است.

همچنین منابع مطلع به روزنامه استریت تایمز سنگاپور بیان کردند، دوترته در سنگاپور نبوده است. با این وجود عکس های منتشر شده توسط مشاوران و وزیران که ثابت می نمایند رئیس جمهور فیلیپین زنده است به شایعات مرگ و بیماری او سرانجام نداده است.

رئیس جمهور فیلیپین آخرین بار در روز 29 مارس به منظور اعلام دریافت میلیون ها دوز واکسن از شرکت چینی سینوواک در انظار عمومی ظاهر شد. قرار بود روز چهارشنبه دوترته در برنامه تلویزیونی هفتگی حضور پیدا کند که با اعلام مثبت شدن تست کرونای 100 نفر از محافظانش این برنامه لغو شد.

به گفته رسانه ها، دوترته از بیماری های زیادی از جمله بیماری خودایمنی و انسداد رگ های خونی رنج می برده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1512

به "رد شایعات پیرامون شرایطِ سلامت رئیس جمهور فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد شایعات پیرامون شرایطِ سلامت رئیس جمهور فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید