خبرنگاران تزریق 74 میلیون و 956 هزار دوز واکسن کرونا در چین

به گزارش کلوب آگهی، تهران- خبرنگاران- ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا شورای دولتی چین اظهار داشت: در حال حاضر، واکسیناسیون گروه های در معرض خطر، به طور موفقیت آمیز پیش می رود و تا روز گذشته /یکشنبه/ در مجموع 74 میلیون و 956 هزار دوز واکسن کرونا در چین تزریق شده است.

خبرنگاران تزریق 74 میلیون و 956 هزار دوز واکسن کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران می فنگ سخنگوی کمیته ملی بهداشت و سلامت چین روز دوشنبه در این نشست خبری گفت: با وجود این که همه گیری کرونا در داخل چین کنترل شده اما این بیماری هنوز در سراسر دنیا در حال گسترش است.

وی با یاداوری اینکه واکسیناسیون، موثرترین روش برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا است از همه درخواست کرد تا واکسن کرونا را تزریق نمایند.

سخنگوی کمیته ملی بهداشت و سلامت چین گفت: برای گام بعدی، ما همچنان با رعایت اولویت، پایبندی به واکسیناسیون آگاهانه، رضایت، داوطلبانه و رایگان، کار واکسیناسیون را به شیوه ای ایمن تر، منظم تر و موثرتر به پیش سوق می دهیم و به تدریج تمام جمعیت کشور را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

این مقام چینی توضیح داد: طبق آخرین گزارش ها، از لحاظ برنامه ریزی و فراوری در مرحله کنونی، حجم فراوری سالانه واکسن های کرونای چین کاملاً می تواند نیازهای واکسیناسیون مردم در سراسر کشور را برآورده کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1515

به "خبرنگاران تزریق 74 میلیون و 956 هزار دوز واکسن کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تزریق 74 میلیون و 956 هزار دوز واکسن کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید