پیش بینی درست کادر فنی پرسپولیس؛ تمام مصدومان الهلال به جز یک نفر به بازی با پرسپولیس می رسند

به گزارش کلوب آگهی، خبرگزاری خبرنگاران- تنها یک بازیکن الهلال مقابل پرسپولیس غایب خواهد بود و بقیه بازیکنان این تیم مقابل پرسپولیس مسئله ای برای همراهی تیم شان نخواهند داشت.

پیش بینی درست کادر فنی پرسپولیس؛ تمام مصدومان الهلال به جز یک نفر به بازی با پرسپولیس می رسند

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام رسانه های عربستانی، مصدومان الهلال یکی پس از دیگری در حال بازگشت به میادین هستند. در تمام روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی در رسانه های عربستانی و برخی رسانه ها در خصوص بازیکنان مصدوم الهلال منتشر شده است. اعضای کادرفنی پرسپولیس به بازیکنان اعلام کردند هیچ کدام از این اخبار واقعی نیست و تمام بازیکنان الهلال به جز عطیف که عمل جراحی کرده، می توانند الهلال را در بازی آسیایی همراهی کنند.

حالا خبرهای منتشر شده در رسانه های عربستان هم این موضوع را تایید کرده و بازیکنان الهلال یکی پس از دیگری در حال بازگشت به میادین هستند. برهمین اساس الشهرانی خلاف اخبار منتشر شده حتی احتمالا به بازی عربستان و چین هم می رسد و بعید است برای بازی با پرسپولیس مشکل داشته باشد تا بعد از بازگشت کایو، سلمان الفرج، محمد البریک، ناصر الدوساری و ماتئوس پریرا به تمرینات طی چند روز اخیر، دغدغه های جدی ژاردیم برطرف شده و او احتمالا شاهد بازگشت سالم الدوساری، ستاره و وینگر راست ملی پوش الهلال به تمرینات طی روزهای آینده هم خواهد بود.

رسانه های مختلف عربستانی نوشتند کادر پزشکی الهلال در گزارشی که به ژادیم داده، برای حضور سالم الدوساری در بازی با پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است. الدوساری در دیدار قبلی برابر استقلال پیروز به گلزنی شده بود و یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار کننده عربستان به شمار می رود. به هرحال در روزهای اخیر مصدومان الهلال یکی پس از دیگری در تمرین حاضر شدند تا درنهایت معین شود تنها غایب این تیم مقابل سرخ پوشان عطیف خواهد بود.

خلاف تمام اخباری که در خصوص مصدومان الهلال منتشر شده است، اعضای کادرفنی پرسپولیس اعتقاد دارند تمام بازیکنان الهلال به جز یک بازیکن می توانند مقابل سرخ ها بازی کنند. این روزها اخبار ضد و نقیضی در رسانه های عربستانی و برخی رسانه های ایرانی در خصوص بازیکنان مصدوم الهلال منتشر شده و اخبار به گونه ای است که معین نیست کدام بازیکنان به بازی حساس مقابل پرسپولیس می رسند. البته اعضای کادرفنی پرسپولیس به بازیکنان این تیم تاکید کردند فریب این اخبار منفی در خصوص تیم رقیب را نخورند. یحیی و دستیارانش تصور می کنند تمام بازیکنان الهلال به جز عطیف که قطعا به بازی با پرسپولیس نمی رسد، می توانند سعودی ها را در بازی آسیایی همراهی کنند.

روزنامه الریاضیه عربستان هم در خصوص مصدومان این تیم نوشته بود متئوس پریرا خرید خارجی و گرانقیمت الهلال و همین طور سالم الدوساری و محمد البریک دو ملی پوش این تیم برنامه های تمرینی خود را پیگیری می کنند تا برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند. ناصر الدوساری هفته گذشته استارت زد. اخباری که نشان می دهد به جز عطیف، احتمالا بقیه الهلالی ها به بازی می رسند و حداقل یک هفته قبل از بازی هم تمرینات پر فشار را انجام می دهند.

همان طور که در جریان هستید غیبت 5 ملی پوش الهلال در دو تساوی این تیم در لیگ تاثیر بسیاری داشته و به همین دلیل مربیان الهلال تمام توان خود را برای حضور این بازیکنان در بازی با پرسپولیس به کار گرفته اند، به ویژه پریرا را که این روزها اخبار زیادی در خصوص جدایی احتمالی او منتشر شده است.

این درحالی است که او با رقمی نجومی و گرانتر از رقم قرارداد برخی فوق ستاره های فوتبال جهان به الهلال پیوسته و بسیار بعید است در بازی با پرسپولیس در زمین حاضر نباشد. در هر صورت مربیان پرسپولیس طی روزهای گذشته بارها به بازیکنان این تیم تاکید کردند فریب این اخبار را نخورده و حریف را دست کم نگیرند چرا که آن ها عقیده دارند به جز یک نفر، تمام بازیکنان الهلال آماده بازی با پرسپولیس خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1808

به "پیش بینی درست کادر فنی پرسپولیس؛ تمام مصدومان الهلال به جز یک نفر به بازی با پرسپولیس می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی درست کادر فنی پرسپولیس؛ تمام مصدومان الهلال به جز یک نفر به بازی با پرسپولیس می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید