عکس ، النصر گران ترین تیم تاریخ آسیا! ، ترکیب تیم عربستانی رویایی شد

به گزارش کلوب آگهی، کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان و مهمترین بازیکن تیمهای آسیایی است اما ترکیب پرستاره النصر به او ختم نمی گردد.

عکس ، النصر گران ترین تیم تاریخ آسیا! ، ترکیب تیم عربستانی رویایی شد

به گزارش خبرنگاران، انتقال کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به النصر ریاض، به نظر شروع دوباره تازه برای فوتبال عربستان است. برای کشوری که برای میزبانی بازیهای آسیایی، جام جهانی و المپیک تابستانی خیز برداشته و میخواهد ستاره های رو به بازنشستگی فوتبال اروپا را به عنوان فوتبالیست و سپس سفرای ورزشی به عربستان بیاورد.

این روزها شنیده می گردد کریستیانو رونالدو میخواهد یک بازیکن شناخته شده دیگر را هم با خود به عربستان ببرد؛ از کوارشما و مارسلو به عنوان گزینه های جدی این تیم نام برده می گردد که البته هنوز همه چیز در حد شایعات فضای مجازی است.

از سوی دیگر سرخیو بوسکتس و سرخیو راموس، دو کاپیتان اسپانیا در جام های جهانی اخیر، به عنوان خریدهای احتمالی النصر نام برده می گردد که این تیم را به پرستاره ترین تیم فوتبال آسیا تبدیل خواهد نمود.

راموس تا انتها فصل تحت قرارداد پی اس جی است و بوسکتس هم به زودی به انتها قرارداد با بارسلونا خواهد رسید و النصر فرصت بسیار خوبی دارد تا این دو بازیکن را به خدمت در بیاورد.

زردپوشان ریاض اما همین حالا نیز تیمی پرستاره هستند. عبدالله مادو، سلطان الغنام و محمد غریب سه بازیکن عربستانی این تیم هستند و 8 بازیکن دیگر به احتمال فراوان خارجی خواهند بود. در خط دروازه داوید اوسپینا حضور دارد که دوران نسبتا طولانی بازی در جمع توپچی های لندن را سپری نموده و پشت سر گونالز و کونان، مدافع ساحل عاج، حضور خواهد داشت.

در خط هافبک مارتینز آرژانتینی حضور دارد و لوییز گوستاوو به همراه تالیشکا نیز بازی می نمایند. گوستاوو پیش از این پیراهن بایرن مونیخ را برتن داشت و تالیشکا هم در بشیکتاش حضور داشت و در چین هم مدت کوتاهی فوتبال بازی کرد.

با حضور وینسنت ابوباکار و کریستیانو رونالدو در خط حمله، النصر با ارزش 69.4 میلیون یورویی، با ارزشترین تیم آسیایی نیز خواهد بود.

البته وبسایت 365 عربستان می گوید النصر با ترکیب 4-4-2 وارد زمین خواهد شد و زوج خط حمله این تیم با کریستیانو رونالدو و وینسنت ابوباکار تشکیل می گردد.

در خط دفاعی نیز العمری به کار گرفته شده و دو بازیکن هافبک خبیری و نجعی خواهند بود که البته در صورت جذب ستاره های خارجی آنها نیمکت نشین خواهند شد.

باید دید در نهایت سرنوشت پرستاره ترین تیم آسیا چه خواهد شد و آیا النصر در نیم فصل دوم می تواند بالاتر از الشباب قهرمان عربستان گردد یا خیر؟

  • زهر منچستریونایتد به رونالدو | کام النصری ها تلخ شد!

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2167

به "عکس ، النصر گران ترین تیم تاریخ آسیا! ، ترکیب تیم عربستانی رویایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، النصر گران ترین تیم تاریخ آسیا! ، ترکیب تیم عربستانی رویایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید