پروژه های صادراتی مستعد را حمایت می کنیم

به گزارش کلوب آگهی، مجتبی موسویان در بازدید از بندر صادراتی دیر در جنوب استان بوشهر گفت: از طریق توسعه بازارهای صادراتی ملزم به کمک به صادرات کالا هستیم.

پروژه های صادراتی مستعد را حمایت می کنیم

وی اضافه نمود: مشوق های صادراتی از نظر سازمان توسعه تجارت، توجه به زیرساخت ها و گذرگاه های مرزی، برندینگ، آزمایشگاه های صادراتی، افزایش بهره وری و حمایت از تجار و بازرگانان برای تسهیل در فرایند صادرات و برطرف موانع است.

موسویان ریزی ادامه داد: هزینه هایی که از طرف سازمان توسعه صادرات صورت می گیرد بیشتر در بخش زیرساخت های صادراتی برابر مقررات به استان های واجد شرایط و مستعد است که در کارگروه تهران تصویب خواهد شد.

وی گفت: فرایند کمک ها به توسعه صادرات از سه ماه پیش آغاز شده و سازمان توسعه با مراکز سازمان های صنعت، معدن، و تجارت استان ها در ارتباط است و مراکز مستعد صادراتی با بهترین ها و مستندات قانونی و توجه به مستندات و بازدیدهای استانی در کارگروه مرکز مطرح می شود و نسبت به تخصیص اعتبار به پروژه های مستعد اقدام خواهد شد.

بدون اشاره به رقم اعتبار مورد نظر خاطرنشان کرد: امسال اولین سالی است که بودجه تخصیص یافته و اعتبارات باید در بخش های که کارایی بهتر و بیشتری دارد هزینه شود و در صورتی که نیاز به اعتبار و بودجه بیشتری داشته باشیم تقاضای بودجه اضافی از دولت خواهیم کرد.

معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بوشهر یکی از استان های پیشرو در بخش شیلات، پتروشیمی و محصولات کشاورزی به بازارهاتی جنوبی و شرقی آسیا است.

وی خاطرنشان کرد: هدف بازدید از استان بوشهر افزایش ظرفیت های صادراتی و تسهیل کار تجارت و شناسایی موانع و برطرف کردن آنها است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1390

به "پروژه های صادراتی مستعد را حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های صادراتی مستعد را حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید