بازسازی خانه: استادیوم ساری بدترین زمین است، بخشش قرارداد برای بازسازی وطنی

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی شامگاه یکشنبه پس از پیروزی 2 برصفر تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش پدیده مشهد درجمع خبرنگاران اضافه کرد: واقعاً در زمین استادیوم شهدای ساری اصلاً نمی گردد راجب کیفیت فنی بازی صحبت کرد چه برسد به اینکه از نکات تاکتیکی و روشی که بازی کردیم و پیروزی شدیم، حرف بزنم.

بازسازی خانه: استادیوم ساری بدترین زمین است، بخشش قرارداد برای بازسازی وطنی

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی اضافه نمود: به طرفداران تیم نساجی تبریک می گویم، ولی از آنها معذرت خواهی می کنم که این کیفیت فوتبال نساجی نیست و شرمسار همه آنها شدم.

وی اضافه نمود: مردم مازندران وطرفداران فوتبال در شمال ایران که دلشان برای موفقیت تیم نساجی می تپد، می دانم که این نوع فوتبالی که درچند هفته اخیر در استادیوم شهدای ساری ارائه می کنیم، باب میل من وحتی آنها نیست.

الهامی با بیان اینکه حاضرم قراردادم را برای بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر ببخشم خواهان توجه مسئولان امر برای تسریع در تکمیل این پروژه شد.

وی اضافه نمود،: مسئولان استان، از رنگرز مدیرکل ورزش وجوانان مازندران باید همت نمایند تا این زمین از این شرایط بد وبی کیفیت در بیاید.

نساجی هویت وسفره مردم مازندران است

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه باشگاه نساجی هویت و سفره رزق و روزی برای مردم این استان است، گفت، باید کوشش مضاعف و ویژه ای را اکنون همه استان داشته باشند تا این زمین را درست کنیم زیرا این بدترین زمین در تاریخ بیست ویک دوره لیگ برتر فوتبال ایران تا به الان بوده است.

الهامی اضافه نمود: در صحبت های قبلی هم گفتم، که اگر ببریم روی اتفاق واگر ببازیم هم روی اتفاق فوتبالی هست، واقعاً بازی کردن در این نوع زمین های بی کیفیت، خسته نباشید مضاعف هم به بازیکنان وگروه داوری دارد.

وی اضافه نمود: بازی دراین زمین جنگ و فیزیک است و باید بسیاری بازی سختی را نمایش دهید و مقاوم باشید تا مصدومیت به سراغت نیاید.

می توانستیم صاحب پنالتی شویم

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: روی بد دیگر این زمین بی کیفیت، روی خوش نشان ندادن داور مسابقه به صحنه ای که در نیمه نخست مسابقه باعث سرنگونی بازیکن ما در محوطه تیم پدیده شده بود وخطایی که صد درصد پنالتی بوده است و متأسفانه داور با بی تفاوتی ازکنار آن گذشت.

وی اضافه نمود: البته تیم داوری می توانست دراین صحنه تصمیم بهتری بگیرد، اما درمجموع قضاوت خوبی از تیم داوری شاهد بودیم.

پدیده به روزهای خوبش برمی گردد

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از زمانی که اکبر میثاقیان به تیم پدیده آمده، شرایط این تیم به کلی تغییر نموده و فرایند رو به رشد دراین تیم کاملاً مشهود بوده است.

الهامی گفت، حداقل سه بازی گذشته تیم پدیده تا به این بازی را مشاهده نموده باشیم، به حرف های من خواهید رسید و من امیدوارم که تیم پدیده با حضور آقای میثاقیان به روزهای خوب خودش درآینده برگردد.

قراردادم را برای بازسازی وطنی می بخشم

سرمربی تیم نساجی مازندران دربخش پایانی این نشست خبری، با بیان اینکه من نساجی را قلبا دوست دارم و برای موفقیت این تیم صادقانه ماندم، گفت، همین الان هم راضی هستم که حداقل بخشی از قرارداد خودم را برای تسریع دربازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی ببخشم تا این کار انجام گردد.

وی یادآورشد: درحال حاضر همه دل خوشی مردم مازندران نساجی و موفقیت این تیم درلیگ برتر شده است وخواهش می کنم که برای دل خوشی حداقلی این مردم دراین شرایط سخت مالی کشور، کمی هم به حال تیم نساجی وبازسازی استادیوم شهدای ساری وشهید وطنی باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصریکشنبه در استادیوم شهدای ساری میزبان تیم پدیده مشهد بود ودرپایان میهمان انتهای جدولی خود را با نتیجه 2 برصفر با شکست بدرقه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1909

به "بازسازی خانه: استادیوم ساری بدترین زمین است، بخشش قرارداد برای بازسازی وطنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: استادیوم ساری بدترین زمین است، بخشش قرارداد برای بازسازی وطنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید