پیغام هشدارآمیز AFC به استقلال

به گزارش کلوب آگهی، AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاکید نموده تا آبی ها باید هر چه زودتر و تا زمان مشخص شده، طلب احمد موسوی را به این بازیکن پرداخت نمایند.

پیغام هشدارآمیز AFC به استقلال

باشگاه استقلال در راستای کسب مجوز حرفه ای و احتمال کم حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در حال تسویه حساب با طلبکاران خودش است و تا به امروز پیروز شده پول استراماچونی و باشگاه الاهلی را پردخت کند و طبق صحبت های مدیرعامل باشگاه قرار است امروز (شنبه) پول یامگا و پادوانی را پرداخت کند.

در این بین هنوز تکلیف پول احمد موسوی معین نیست و با وجود تاکید AFC به الزام پرداخت سریع این پول، هنوز با این بازیکن تسویه نشده است. احمد موسوی، مدافع سابق استقلال، حدود 5 میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال طلبکار است و باشگاه هنوز صحبتی با او پیرامون پرداخت این پول نداشته است.

در ایمیل AFC به موسوی، باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران آمده است: در قضاوت نهایی در مورد این پرونده، اگر باشگاه استقلال، حقوق این بازیکن را تا زمان معین شده پرداخت نکند، طبق قوانین با این باشگاه رفتار خواهد شد و استقلال جریمه می گردد. بعلاوه دیرکرد در پرداخت این پول باعث افزایش جریمه مالی و موارد دیگر خواهد شد.

موارد قانونی شامل بستن پنجره، کسر امتیاز و سقوط به لیگ های پایین تر خواهد بود. بعلاوه در صورت دیرکرد استقلال، حدود 3 تا 4 میلیارد به مبلغ گفته شده اضافه خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2203

به "پیغام هشدارآمیز AFC به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام هشدارآمیز AFC به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید