مقاله: طرز تهیه گندمک شیرین خانگی پفکی، ترد و طلایی

به گزارش کلوب آگهی، گندمک های شور یا شیرین مناسب تمام گروه ها نیست چرا که گندمک شیرین کالری بالایی دارد. به علاوه اگر شور هم باشد، برای افرادی که فشار خون دارند مناسب نیست اما مصرف آن برای افراد عادی بلامانع است. گرچه برنجک و گندمک در گروه آجیل قرار ندارد، اما برخی، از آن همچون مغزهای آجیلی در شب نشینی ها استفاده می کنند.

مقاله: طرز تهیه گندمک شیرین خانگی پفکی، ترد و طلایی

نکته: از شوفاژ، بخاری یا پنکه برای این منظور استفاده نکنید؛ فقط در فضای اتاق اجازه دهید خشک شوند و هیچ نمی نداشته باشند. (بهتر است در آفتاب آنها را خشک کنید تا پف بیشتری کنند.) این کار حدودا 24 ساعت زمان می برد.

پیشنهاد می کنیم در مطلب طرز تهیه لواشک خانگی 16 مدل لواشک ترش، شیرین و ملس را نیز آموزش ببینید و برای بچه هاتان لواشک های خانگی و خوشمزه تهیه کنید تا از نوع بازاری آن جدا شوند.

گندمک اگر بخوبی و تحت شرایط بهداشتی تهیه و عرضه شود، از سالم ترین تنقلات به شمار می فرایند که می توان آن را به جای بسکمک از تنقلات ناسالم در اختیار بچه ها قرار داد. اگرچه ممکن است نمونه های آماده شده آن در بازار موجود باشد اما توصیه می کنیم که مادران آن را به صورت بهداشتی در منزل تهیه کنند.

منبع مقاله: طرز تهیه گندمک شیرین خانگی پفکی، ترد و طلایی

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1793

به "مقاله: طرز تهیه گندمک شیرین خانگی پفکی، ترد و طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه گندمک شیرین خانگی پفکی، ترد و طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید