مطلق زاده: نایب قهرمان آسیا یک موقعیت جدی هم نداشت، هیچکس به فکر صنعت نفت نیست

به گزارش کلوب آگهی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد این تیم در مصاف با پرسپولیس حتی یک موقعیت جدی نیز به این تیم نداده است.

مطلق زاده: نایب قهرمان آسیا یک موقعیت جدی هم نداشت، هیچکس به فکر صنعت نفت نیست

محمود مطلق زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در آبادان گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است که نایب قهرمان آسیا شده و سال جاری هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی است. در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار نموده بودیم و با پرس شدید و دوندگی زیاد توانستیم بازیکنان کلیدی این تیم را از کار بیندازیم. در این بازی نایب قهرمان آسیا یک موقعیت جدی هم روی دروازه ما خلق نکرد، ولی صنعت نفت چند فرصت خوب داشت که اگر استفاد می کردیم، برنده می شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا صنعت نفت در بازی های اخیر امتیازهای حساسی از دست داده است؟، گفت: سال گذشته هم در رده سوم جدول قرار داشتیم، ولی به یکباره مسائل اقتصادی به تیم ما ضربه زد و نتایج خوبی در نیم فصل دوم نگرفتیم. مسئولان بارها به ما وعده دادند که مسائل حل می گردد، اما در ادامه متوجه شدیم اصلاً پولی در کار نیست. متأسفانه چهار ماه است که یک ریال هم نگرفته ایم و هیچکس به فکر ما نیست.

مطلق زاده گفت: از مسئولان استان و نماینده های مجلس توقع داریم به فکر تیم باشند. تا به امروز مسائل حل نشده و طبیعتاً این موضوع ذهن بازیکنان را درگیر نموده است. از طرفی باشگاه هم به دلیل مسائل اقتصادی نتوانست بازیکنان موردنظر پورموسوی را جذب کند. ادامه این فرایند قطعاً به تیم ما ضربه خواهد زد و امیدوارم هر چه زودتر شرایط تیم ما تغییر کند و بازیکنان به حق و حقوق شان برسند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1481

به "مطلق زاده: نایب قهرمان آسیا یک موقعیت جدی هم نداشت، هیچکس به فکر صنعت نفت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلق زاده: نایب قهرمان آسیا یک موقعیت جدی هم نداشت، هیچکس به فکر صنعت نفت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید