سقوط یک پله ای استقلال، شاگردان مجیدی مالک ترین تیم ایرانی

به گزارش کلوب آگهی، تیم فوتبال استقلال در سرانجام مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا با یک پله سقوط، چهارمین تیم مالک در بین 20 تیم آسیایی و مالک ترین تیم ایرانی است.

سقوط یک پله ای استقلال، شاگردان مجیدی مالک ترین تیم ایرانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در سومین ملاقات خود در مرحله لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه برابر الدحیل قطر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد، اما در بسیاری از آمارهای بازی از جمله مالکیت توپ و میدان، برتر از حریف خود بود. آبی پوشان در این ملاقات نیز فزونی مالکیتشان نسبت به حریف 55 به 45 بود.

استقلال که یکی از مالکانه ترین بازی ها را در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش می گذارد، در سرانجام مرحله رفت از دور گروهی این رقابت ها با متوسط 59 درصد مالکیت در هر بازی، با یک پله سقوط در رده چهارم نهاده شد. اما آبی ها همچنان بالاتر از 4 نماینده دیگر کشورمان، مالک ترین تیم ایرانی در آسیا هستند.

در حال حاضر الهلال با متوسط 67/7 درصد مالکیت، در این رقابت ها بالاتر از سایر تیم ها قرار گرفته است. پاختاکور با 60/7 و شباب الاهلی با 59/7 درصد در رده های بعدی قرار دارند.

آبی پوشان تهران نیز با 59 درصد در رده چهارم آسیا و رده اول ایران قرار دارند. دومین تیم ایرانی بعد از استقلال، پرسپولیس است که با متوسط 58/3 درصد مالکیت، در رده ششم آسیا قرار گرفته است. تراکتور با 49/7 درصد در رده 12 و فولاد با متوسط 43/7 درصد مالکیت در هر بازی، در رده 15 آسیا قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان نیز با متوسط 24/7 درصد مالکیت به ازای هر بازی، آخرین تیم آسیا از نظر مالکیت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1574

به "سقوط یک پله ای استقلال، شاگردان مجیدی مالک ترین تیم ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط یک پله ای استقلال، شاگردان مجیدی مالک ترین تیم ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید