محمد بنا: 2 روز زودتر می آمدیم می توانستیم حتی قهرمان دنیا شویم

به گزارش کلوب آگهی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: 2 روز زودتر می آمدیم می توانستیم حتی قهرمان دنیا شویم.

محمد بنا: 2 روز زودتر می آمدیم می توانستیم حتی قهرمان دنیا شویم

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محمد بنا در گفت وگو با فارس درباره عملکرد فرنگی کاران کشورمان در مسابقات دنیای نورسلطان گفت: عبدولی واقعا باید طلا می گرفت، اما در کنار آن ساروی و طاهری را نباید نادیده گرفت، خیلی کوشش کردند.

عبدولی روز اول به میدان می رفت شرایط فرق می کرد

وی ادامه داد: بچه ها همه خیلی خوب بودند، اما روز اول از ناصرپور و کاویانی نژاد خیلی توقع بیشتری داشتیم و شاید اگر مسابقات آنها روزهای دوم یا سوم بود و نفرات باتجربه ما مانند عبدولی در روز اول بودند شرایط فرق می کرد.

آینده روشنی برای تیم می بینم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی توضیح داد: خدا را شکر چهارم شدیم و حتی تا نزدیکی سکو رفتیم و 3 مدال برنز هم گرفتیم. آینده روشنی برای این تیم و بقیه جوانانی که در کشتی فرنگی هستند می بینیم. باید از فردایی که می رسیم دوباره کارمان را آغاز کنیم؛ مسابقات مختلفی داریم، جام دنیای و قهرمانی آسیا را داریم و مسابقات کسب سهمیه المپیک که در فروردین در چین برگزار می گردد.

سعی می کنیم در وزن 67 کیلوگرم هم سهمیه بگیریم

بنا درباره برنامه کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی برای کسب سهمیه های باقیمانده گفت: در 87 و 97 کیلوگرم کار سختی نداریم و سهمیه را در آسیا میگیریم، اما در 67 کیلو کمی کارمان سخت است، اما سعی می کنیم با یک انتخاب درست آن سهمیه را هم بگیریم تا با سهمیه کامل در المپیک حاضر شویم.

از عملکرد 4 کشتی گیر راضی نیستم

بنا در پاسخ به این سوال که از عملکرد کدامیک از شاگردانش در قزاقستان رضایت نداشته است عنوان نمود: کاویانی نژاد، ناصرپور، دلخانی و این آخری قاسمی منجزی.

قاسمی نباید اشتباه بچه گانه را مرتکب می شد

وی ادامه داد: قاسمی در مسابقه ای که برای مدال است نباید این اشتباهات بچه گانه را مرتکب گردد. هر چند که اولین میدان دنیای اش بود، اما از امیر باتجربه انتظار بیشتری داشتیم چون می توانست مدال بگیرد و تیم ما سوم گردد.

2 روز زودتر می آمدیم قهرمان دنیا می شدیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه اگر 2 روز زودتر به مسابقات می آمدیم حتی می توانستیم قهرمان دنیا شویم توضیح داد: در حالی که خیلی از تیم های نه چندان مطرح دنیا مانند هند که هیچ جایگاهی در کشتی فرنگی دنیا ندارد از مدت ها قبل در کمپ اتحادیه دنیای کشتی به صورت رایگان تمرین می کردند، اما تیم ما بدلیل کم بودن زمان تمرین و عدم آشنایی با سالن و جو مسابقات بخصوص 8 نفر بچه هایمان که برای اولین بار حضور در مسابقات دنیای را تجربه می کردند سخت بود و گران تمام شد.

بچه های ما خودشان مدال گرفتند کسی مدال به آنها هدیه نداد

بنا در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه خیلی ها بعد از آغاز ناامید تیم ملی انتظار یک شکست سنگین را داشتند و از همان زمان آغاز به انتقاد کردند گفت: همان موقع هم گفتم که به بچه هایم اعتقاد دارم و هیچ ترس و نگرانی بابت مسابقات دنیای ندارم، اما چرا هیچ کس نجاتی و ساروی را نمی بیند؟ کشتی های دلاورانه ای را که گرفتند نمی بینند؟ بچه های ما خودشان مدال گرفتند کسی مدال به آنها هدیه نداد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 112

به "محمد بنا: 2 روز زودتر می آمدیم می توانستیم حتی قهرمان دنیا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا: 2 روز زودتر می آمدیم می توانستیم حتی قهرمان دنیا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید