لاریجانی با رئیس مجلس نمایندگان عراق تلفنی مصاحبه کرد

به گزارش کلوب آگهی، رئیس مجلس نمایندگان عراق بعدازظهر امروز در گفت وگوی تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، پیرامون گسترش مناسبات فی مابین و آثار و تبعات شیوع کرونا و راه­ های مقابله با آن به گفتگو و گفتگو پرداخت.

لاریجانی با رئیس مجلس نمایندگان عراق تلفنی مصاحبه کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، محمد الحلبوسی رئیس مجلس نمایندگان عراق بعدازظهر امروز در گفت وگوی تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، پیرامون گسترش مناسبات فی مابین و آثار و تبعات شیوع کرونا و راه­ های مقابله با آن به مصاحبه و گفتگو پرداخت.

علی لاریجانی در این گفت وگوی تلفنی با ابراز خرسندی از تشکیل دولت جدید در عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران همان طور که بارها ثابت نموده است، همیشه آماده همکاری های مالی با عراق و تقویت ثبات و امنیت در این کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: مجلس نمایندگان عراق نقش مهمی در یاری به تشکیل دولتی کارآمد برای تأمین منافع ملی و شکوفایی مالی عراق ایفا کرد.

لاریجانی همچنین فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و در پاسخ به درخواست رئیس مجلس نمایندگان عراق مبنی بر استفاده از تجربیات ایران در مقابله با شیوع کرونا از این موضوع استقبال کرد.

رئیس مجلس نمایندگان عراق نیز در این مکالمه تلفنی با تبریک عید سعید فطر به ملت و دولت ایران گفت: رایزنی و مشورت میان رؤسا و نمایندگان مجالس دو کشور همیشه در یاری به توسعه همکاری های فی مابین نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه خواهان تداوم همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف دوجانبه و منطقه ای شد.

الحلبوسی، رئیس مجلس نمایندگان عراق در این مصاحبهی تلفنی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در عراق گفت: بخش­های بهداشتی و درمانی کشورش برای مهار این بیماری کوشش می نمایند. وی همچنین خواهان تبادل تجربیات با جمهوری اسلامی ایران به منظور غلبه بر این بیماری شد .

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 805

به "لاریجانی با رئیس مجلس نمایندگان عراق تلفنی مصاحبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی با رئیس مجلس نمایندگان عراق تلفنی مصاحبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید