قهرمان کشتی دنیا: هرلحظه از بهار، تولد من است، مدال المپیک آرزویی بود که به آن نرسیدم

به گزارش کلوب آگهی، عباس حاج کناری گفت: به جرأت می توانم بگویم که هرلحظه ای از فصل بهار تولد من است.

قهرمان کشتی دنیا: هرلحظه از بهار، تولد من است، مدال المپیک آرزویی بود که به آن نرسیدم

به گزارش ، عباس حاج کناری قهرمان و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان بابیان اینکه سلام و سلامتی نخستین چیز هایی است که از سینِ هفت سین در ذهنش تداعی می گردد، گفت: سبزه در هفت سین ایرانی نشان از تولد دوباره، حیات دوباره، زایش و سرسبزی است. گذاشتن سبزه در سفره هفت سین به این دلیل است که سال آینده سالی شاداب، سرسبز و خرم باشد. رنگ سبز آرامش و نشاط بهار را در ما تداعی می نماید.

قهرمان سابق آسیا بهترین اتفاق سال 1399 را سلامتی فرزندان و خانواده اش پس از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا دانست و توضیح داد: در سال 1399 به خودم نمره قبولی می دهم، شاید پانزده، چراکه همه ما سال بسیار سختی را به لحاظ مالی پشت سر گذاشتیم، دچار چالش های عجیبی و غیرمنتظره ای شدم که جز خیر و مشیت الهی در آن چیزی نمی بینم.

وی با تأکید بر این که هرروزی که بتوانم بیدار شوم و به راستا رشد و پیشرفتی که در زندگی دارم باقوت ادامه دهم، برای من پیشرفت محسوب می گردد، ابراز داشت: پس از قبولی در مقطع دکتری و گذراندن یک ترم از آن، البته با سختی به دلیل تداخل با اردو های تیم ملی، خوشحالم که امروز اینجا ایستاده ام و می توانم ادعا کنم اراده کردم و توانستم.

قهرمان کشتی آزاد جهان در سال 1997، فصل بهار را آغازی برای برنامه ریزی مجدد، بازبینی اهداف و سرآغازی برای حرکت دانست و ابراز داشت: بهار، تنها فصل تولد من است، بلکه از روز نخست آن احساس سرزندگی فوق العاده ای در من به وجود می آید. هرلحظه اش منتظر معجزه و اتفاقی هستم که آن را تولد خودم احساس می کنم. هر بهار برای من آغازی تازه است، آغاز مجدد بعد از سالی که با همه فراز و نشیب ها پشت سر گذاشتم و با موفقیت آن را طی کردم.

دارنده مدال برنز آسیا در سال 1996 افزود: در هر مقطع از زندگی حرفه ای و شخصی ام هر کاری در توانم بود برای رشد و پیشرفت انجام داده ام تا جایی که خاطرم هست حتی در مواقعی هم که خسته بودم همواره کارهایم را به نحو احسن انجام دادم، هرچند گاهی برحسب موقعیت هایی که داشتم آرزو می کردم کاش توانایی بیشتری داشتم تا کارهایم را بهتر انجام می دادم، اما پسرفت جایی در زندگی من ندارد.

کشتی گیر آزادکار پیشین تیم ملی در ادامه عنوان نمود: نوروز یا هر فرصت کوتاه دیگری از بودن در کنار خانواده لذت می برم، با دخترانم تمام کارتون هایی که در دوران کودکی ندیدم را دوره می کنم و خوشحالم که خداوند نعمت عظیم خانواده داشتن را به من اعطا نموده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به سالی که ویروس کرونا جهان را درنوردید و تمامی رویداد های ورزشی ازجمله مسابقات کشتی را نیز تحت تأثیر قرار داد، گفت: حضور من و رحمان عموزادخلیلی به تنهایی در جام جهانی انفرادی بلگراد، تجربه جالب و مدال آوری او دست آورد عظیمی بود که می توانم آن را تا همواره در خاطرم نگاه دارم، زیرا به تنهایی راهی مسابقات شده بودیم و نخستین باری بود که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سفر با هواپیما تا شرکت در مسابقات و بازگشت با دست پر، روبه رو می شدیم. امیدوارم این جوان خوش آتیه در آینده موفقیت های عظیم تری کسب نماید.

وی درباره اینکه با شنیدن کلمات و نام های ذیل، نخستین معنی که در ذهنش تداعی می گردد چیست را این گونه پاسخ داد: دوبنده تیم ملی: سعی و کوشش، خانه کشتی: مأمن کشتی گیران، المپیک: مدالش برای من آرزو شد، کرونا: یک تغییر مهم، مهرداد میناوند و علی انصاریان: با مهرداد از دوران کشتی گیری کمی آشنایی داشتم و با شنیدن خبر فوت این دو عزیز تأسف خوردم، روحشان شاد.

حاج کناری در انتها گفت: با تمام قلبم آرزو می کنم زندگی مردم در گوشه این کشور پهناور در سال 1400 رو به بهبود برود. ازآنجاکه کرونا را به تغییر تعبیر کردم، با تمام سختی هایی که به ما تحمیل کرد امیدوارم موجب پیشرفت انسان و انسانیت گردد، سلامتی به خانواده ها بازگردد و زندگی حرکت و نشاط خود را به ما بازگرداند. برای تمام مردم جهان آرزوی شادی بی خاتمه دارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1557

به "قهرمان کشتی دنیا: هرلحظه از بهار، تولد من است، مدال المپیک آرزویی بود که به آن نرسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی دنیا: هرلحظه از بهار، تولد من است، مدال المپیک آرزویی بود که به آن نرسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید