شکایت سیرجانی ها از یک بازیکن والیبال، او کار غیراخلاقی نموده است

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، با آغاز فصل جابجایی لیگ برتر والیبال، تیم ها به دنبال جذب بازیکنان مد نظر خود هستند. تیم فولاد سیرجان که قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی این تیم تمدید نموده، با چالشی جدید روبرو شد. در حالی که سیرجانی ها که با مصطفی وند برای یک فصل قرارداد امضا نموده بودند، این بازیکن اقدام به تمدید قراردادش با تیم شهرداری ارومیه نموده است.

شکایت سیرجانی ها از یک بازیکن والیبال، او کار غیراخلاقی نموده است

محمدرضا شریف پور رئیس هیئت والیبال استان کرمان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط قرارداد مصطفی وند و اینکه او مدعی شده که با باشگاه سیرجان به صورت شفاهی صحبت نموده است، گفت: از قرارداد مصطفی وند با شهرداری ارومیه اطلاعی ندارم اما مصطفی وند با تیم فولاد سیرجان به شکل مکتوب قرارداد امضا نموده است؛ نمی دانم چرا این گونه در مصاحبه خود اعلام نموده، حداقل بگوید می خواهد از تیم سیرجان برود نه اینکه این گونه صحبت کند.

رئیس هیئت والیبال استان کرمان در پاسخ به این سؤال که موضع باشگاه در قبال مصطفی وند چه خواهد بود؟ اضافه کرد: باید نامه به باشگاه ارجاع گردد و حتماً در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد. اگر مصطفی وند به تیم ارومیه رفته باشد، یک کار غیراخلاقی انجام داده و همان بهتر است که برود. قطعاً ارومیه پیشنهاد اقتصادی بهتری به او داده اما این کار او با 38-37 سال سن یک کار غیراخلاقی است.

شریف پور در ادامه تأکید کرد: نمی دانم چرا حرف و عمل بعضی ورزشکاران با هم یکی نیست. قطعاً به فدراسیون شکایت خواهیم کرد اما در این زمینه فدراسیون والیبال باید محکمتر مقابل این اتفاقات بایستد تا دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 794

به "شکایت سیرجانی ها از یک بازیکن والیبال، او کار غیراخلاقی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت سیرجانی ها از یک بازیکن والیبال، او کار غیراخلاقی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید