والیبال باشگاه های دنیا، حذف فولاد سیرجان با شکست مقابل نماینده ایتالیا

به گزارش کلوب آگهی، تیم والیبال فولاد سیرجان در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان دنیا نتیجه را به ترنتینو ایتالیا واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

والیبال باشگاه های دنیا، حذف فولاد سیرجان با شکست مقابل نماینده ایتالیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان دنیا با حضور شش تیم در دو گروه از چهارشنبه (17 آذر ماه) شروع شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایران به عنوان نماینده قاره آسیا، امروز (پنجشنبه) در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی مقابل ترنتینو (ایتالیا) نهاده شد و با نتیجه 3 بر صفر و ثبت امتیازهای (25 بر 18)، (25 بر 22) و (25 بر 19) شکست خورد.

به این ترتیب صعود تیم های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قطعی شد و دو تیم فردا (آدینه) برای معین صدرنشین گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نماینده ایران نیز با نهاده شدن در رده سوم گروه، از صعود به مرحله دوم رقابت ها بازماند.

در ملاقات امروز، لاویا بازیکن تیم ترنتینو با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. امیرحسین اسفندیار و مهدی جلوه نیز با کسب 10 و 9 امتیاز، برترین بازیکنان فولاد سیرجان در این مسابقه بودند.

تیم ترنتینو سابقه پنج قهرمانی در باشگاه های مردان دنیا دارد. سه قهرمانی در سری A ایتالیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپر جام ایتالیا و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا از دیگر افتخارات ترنتینو یکی از سرشناس ترین تیم های باشگاهی دنیا است.

در دیگر مسابقه امروز، تیم های لوبه (ایتالیا) و یوپی سی ان (آرژانتین) از گروه A مقابل هم نهاده شدند و لوبه پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف بگذرد. به این ترتیب در گروه A نیز تیم های لوبه و فونویک تائوباته برزیل صعودشان قطعی شد و دو تیم فردا برای معین صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)، لوبه (ایتالیا)، ترنتینو (ایتالیا)، یوپی سی ان (آرژانتین) فونویک تائوباته (برزیل)، شش تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان دنیا هستند که نمایندگان ایتالیا و برزیل به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.

نماینده قاره آسیا (فولاد سیرجان) در نخستین ملاقات مرحله مقدماتی 3 بر صفر مغلوب سادا کروزیرو (برزیل) شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1922

به "والیبال باشگاه های دنیا، حذف فولاد سیرجان با شکست مقابل نماینده ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال باشگاه های دنیا، حذف فولاد سیرجان با شکست مقابل نماینده ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید