نمی توان از بازیکنان جوان انتظار داشت

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری گنبد با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ورامین را شکست داد.

نمی توان از بازیکنان جوان انتظار داشت

مجید تابش نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از شکست تیمش مقابل شهرداری گنبد گفت: پس از اتفاقاتی که در دور رفت رخ داد و بازیکنان مصدوم شدند، هنوز نتوانستیم به بازی ها برگردیم. در حال کار کردن روی تیم هستند و بازیکنان جوان را امروز به داخل زمین فرستادیم که سابقه کمی در سوپر لیگ دارند. نمی توانیم از این بازیکنان جوان انتظار داشته باشیم. تیم گنبد امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و ما با استفاده از بازیکنان جوان، ریسک کردیم.

وی ادامه داد: تقریباً چهار مصدوم داریم. کشاورزی هنوز به آمادگی نرسیده است. ابزار لازم فعلاً جوانان هستند. امیدواریم بتوانیم در تمرینات طوری پیش برویم که نتیجه کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پایان درباره هدفگذاری تیم گفت: می دانیم که تیم شهرداری ورامین یکی از تیم های مدعی سال های اخیر والیبال کشور است اما تقریباً صد درصد ترکیب تیم در فصل جدید تغییر کرد و با توجه به ابزار موجود، رسیدن به هدفمان مشکل است. بازیکنان جدیدی جذب کرده ایم و تمام تلاش خود را می کنیم که نتیجه بگیریم. امیدوارم شانس به ما رو کند و مصدومان زودتر بهبود یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1328

به "نمی توان از بازیکنان جوان انتظار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان از بازیکنان جوان انتظار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید