مانند بعضی از باشگاه ها در جابجایی سر و صدا نکردیم

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال فولاد سیرجان که قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی این تیم تمدید نموده است، با چالشی جدید روبرو شد. سیرجانی ها با مصطفی وند برای یک فصل قرارداد امضا نموده اند اما این بازیکن اقدام به تمدید قراردادش با تیم شهرداری ارومیه نموده است.

مانند بعضی از باشگاه ها در جابجایی سر و صدا نکردیم

محمدرضا تندروان سرمربی تیم فولاد سیرجان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط مصطفی وند گفت: ما با این بازیکن قرارداد بسته ایم و روی آن حساب نموده بودیم، سه، چهار بازیکن را به عنوان لیدر تیم انتخاب نموده بودیم و توسط آنها بازیکنان دیگر را انتخاب نموده بودیم. گفته شده بود که صحبت هایی با این بازیکن شده است. مصطفی وند اگر واقعا خواستار جدایی از سیرجان بود باید با ما صحبت می کردند و به توافق می رسیدند.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره سایر جذب بازیکنان نیز گفت: پس از باشگاه شهداب یزد، فولاد سیرجان جزو اولین باشگاه هایی بود که آغاز به جذب بازیکنان کرد. قرارداد علیرضا بهبودی و مصطفی وند 10 روز پیش منعقد شد و ما تقریبا 80 درصد قراردادها را انجام داده ایم اما مانند سایر باشگاه ها سر و صدا به راه نینداختیم. علاوه بر این ما همچنین با مهدی جلوه، مجتبی یوسفی، صابر کاظمی و سعید رنجبر نیز قرارداد بسته ایم. فقط در یک یا دو پست در حال رایزنی هستیم.

تندروان در ادامه در پاسخ به این سئوال که هدف باشگاه سیرجان برای فصل جدید چیست؟ گفت: کلیشه ای در تیم ها شکل گرفته است که همه در این زمینه صحبت می نمایند که هدفگذاری برای مثال قرارگیری در بین 8 یا 4 تیم اول جدول رده بندی است اما واقعیت این است که حدود 70 درصد تیم ها برای کسب سکو تیم خود را آماده می نمایند نه اینکه فقط در مسابقات حضور داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال سیرجان اضافه نمود: ذات ورزش همین است که در آن رقابت وجود داشته باشد. اینکه می گویند هدف، قرارگیری در بین 4 تیم یا 8 تیم است در واقع این است که می خواهند بار را از دوش خود بردارند. پس این همه دعوا و هزینه برای چیست؟ قطعا برای کسب بهترین نتیجه یعنی کسب سکو است. 80 درصد تیم های لیگ خواستار رتبه هستند. تمام این کارها و جذب بهترین بازیکنان برای همین است. هدفگذاری به اعتقاد من گول زدن عوام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 800

به "مانند بعضی از باشگاه ها در جابجایی سر و صدا نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانند بعضی از باشگاه ها در جابجایی سر و صدا نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید