سرلک: به خاطر آل کثیر هم قسم شدیم که به فینال صعود کنیم، پرسپولیس صد درصد قهرمان می گردد

به گزارش کلوب آگهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود که در بازی مقابل النصر به خاطر محرومیت آل کثیر بازیکنان هم قسم شده بودند که به پیروزی برسند و به فینال صعود نمایند.

سرلک: به خاطر آل کثیر هم قسم شدیم که به فینال صعود کنیم، پرسپولیس صد درصد قهرمان می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از قطر در فرودگاه امام خمینی در جمع خبرنگاران گفت: همه بازیکنان کنار هم بودند و بچه های قدیمی خیلی به ما یاری کردند. کادر فنی و بازیکنان همه کوشش کردیم که خداراشکر توانستیم با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران برگردیم.

وی در مورد تاثیرگذاری اش در بازی های پرسپولیس گفت: خداراشکر دعای طرفداران بود و بازیکنان هم به من یاری کردند و توانستیم دستورات کادر فنی را انجام دهیم و خداراشکر می کنیم که با صعود به فینال توانستیم دل طرفداران را شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایط ما در اوایل کار سخت بود اما ما به این امید به قطر رفتیم که از گروه مان به عنوان صدرنشین صعود کنیم و خداراشکر که توانستیم با بازی های خوب مان حریفان سرسخت مان را شکست دهیم و توانستیم با پیروزی طرفداران را شاد کردیم.

سرلک در مورد اینکه محرومیت آل کثیر تیم را یک دست کرد، گفت: صد درصد همین طور بود، ما همقسم شدیم که النصر را به خاطر عیسی شکست دهیم و به فینال صعود کنیم. امیدواریم که AFC تجدید نظر کند و محرومیت او را ببخشد.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس قهرمان آسیا خواهد شد؟ اظهار داشت: صد درصد پرسپولیس قهرمان می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1017

به "سرلک: به خاطر آل کثیر هم قسم شدیم که به فینال صعود کنیم، پرسپولیس صد درصد قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرلک: به خاطر آل کثیر هم قسم شدیم که به فینال صعود کنیم، پرسپولیس صد درصد قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید