طراحی تراکت: بحران خط دفاعی النصر عربستان برای بازی با تراکتور

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال النصر عربستان و تراکتور ایران روز سه شنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر به مصاف هم می فرایند.

طراحی تراکت: بحران خط دفاعی النصر عربستان برای بازی با تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در شرایطی که تیم تراکتور به علت مصدومیت و ابتلای چند تن از بازیکنانش به ویروس کرونا تنها با 16 بازیکن راهی قطر می گردد، تیم النصر هم با کمبود بازیکن بخصوص در خط دفاعی روبرو شده است.

طبق اعلام روزنامه الریاضیه عربستان، زانوی عبدالإله العمری مدافع النصر آسیب دیده و به بازی با تراکتور نمی رسد و نایف الماس دیگر مدافع تیم سعودی هم آسیب دیده است.

از سوی دیگر عبدالله مادو و علی لاجامی به علت محرومیت قادر به همراهی النصر مقابل تراکتور نیستند و بعلاوه نام موری مدافع آرژانتینی النصر برای لیگ قهرمانان آسیا ثبت نشده است.

به این ترتیب النصر تنها یک مدافع تخصصی و آماده به نام محمد الفتیل در اختیار دارد و باید دید راه چاره سرمربی النصر برای حل این بحران چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1752

به "طراحی تراکت: بحران خط دفاعی النصر عربستان برای بازی با تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: بحران خط دفاعی النصر عربستان برای بازی با تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید