فراوری پتروشیمی مرجان به 100 درصد ظرفیت اسمی رسید

به گزارش کلوب آگهی، مدیرعامل پتروشیمی مرجان از ثبت رکورد 100 درصدی فراوری این شرکت پس از اتمام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی اطلاع داد.

فراوری پتروشیمی مرجان به 100 درصد ظرفیت اسمی رسید

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی مرجان، سپهدار انصاری نیک با اشاره به اینکه تعمیرات واحدهای فراوریی و ارتقای خط PRG پتروشیمی مرجان بعنوان مهمترین رخداد فنی مهندسی این شرکت ششم دی ماه سال جاری شروع و پس از چهار هفته کوشش شبانه روزی سه شنبه (21بهمن ماه) با ظرفیت کامل اسمی در مدار فراوری نهاده شد، توضیح داد: با انجام پیروز عملیات اورهال و نیز بروزرسانی تجهیزات و برنامه ریزی های اجرا شده به رکورد 100 درصدی فراوری محصول رسیدیم.

وی با قدردانی از کوشش همکاران در انجام پیروز تعمیرات اساسی و دستیابی به ظرفیت حداکثری فراوری اعلام نمود: تجربه و دانش مهندسی مدیران و کارکنان پتروشیمی مرجان زمینه ای فراهم کرد که با اتکا به توانمندی داخل، مجتمع در شرایط ایمن تعمیر و راه اندازی گردد.

مدیرعامل پتروشیمی مرجان با بیان تأثیرگذاری صنعت پتروشیمی در تحول مالی کشور اظهار کرد: شرکت پتروشیمی مرجان با ظرفیت 5 هزار تن در روز و یک میلیون و 650 هزار تن در سال، در زمره یکی از صادرکنندگان عظیم پتروشیمی کشور است.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار کسب وکار جهانی یکشنبه، 19 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد و امروز (22 بهمن ماه) به کار خود خاتمه می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1507

به "فراوری پتروشیمی مرجان به 100 درصد ظرفیت اسمی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری پتروشیمی مرجان به 100 درصد ظرفیت اسمی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید