بارزانی: مبارزه با تروریسم نیازمند هماهنگی بین المللی است

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با فرستاده امنیتی ویژه انگلیس به فراگیر بودن تروریسم اشاره کرد و مبارزه با آن را نیازمند تلاش و هماهنگی های مشترک بین المللی دانست.

بارزانی: مبارزه با تروریسم نیازمند هماهنگی بین المللی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه المسله، مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: تروریسم حد و مرز نمی شناسد و در هیچ مکانی متوقف نمی شود و مبارزه با آن نیازمند تلاش و هماهنگی مشترک بین المللی است.

وی در دیدار با سر سیمون فرستاده امنیتی ویژه انگلیس به کردستان و هیئت همراهش اضافه نمود: نیروهای پیشمرگان با پیروزی های متوالی خود هاله ای که در اطرافشان بود را از بین برده اند و به حملات خود ادامه می دهند.

درباره اوضاع آوارگان بارزانی گفت: کمک به آوارگان و مصون نگه داشتن آنها از شر تروریست ها ماموریت انسانی و ملی محسوب می شود و ما تلفات زیادی را برای حفظ اقلیت های دینی داده ایم.اقلیم کردستان همه توان خود را به کار گرفته است اما تعداد آوارگان و حجم حادثه خارج از توان ما است.

وی اضافه نمود: مسیحیان نباید به فکر مهاجرت از عراق باشند و راهکار ریشه ای مسائل آنها آزاد سازی مناطق آنها و کمک به بازگشت به خانه و کاشانه هایشان است.

بارزانی تاکید کرد: تغییرات سیاسی در عراق نباید به تغییر چهره ها خلاصه شود و باید تغییری در خط مشی و تفکرات سیاسی ایجاد شود و دولتی فراگیر با مشارکت همه طیف ها باید تشکیل شود.

از سوی دیگر سیمون نیز گفت: دستاوردهای نیروهای پیشمرگه در جبهه های جنگ و نیز تلاش های اقلیم کردستان در پناه دادن به آوارگان و مصون نگه داشتن آنها از تهدیدات تروریست ها قابل تقدیر است.

وی اضافه نمود: مامور شدن من از جانب نخست وزیر انگلیس در راستای ارسال کمک های انسانی و غذایی به اقلیم کردستان است.هماهنگی میان اقلیم کردستان عراق و انگلیس در مبارزه علیه داعش و شکست آنها ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 314

به "بارزانی: مبارزه با تروریسم نیازمند هماهنگی بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارزانی: مبارزه با تروریسم نیازمند هماهنگی بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید