اشتغال زایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم از طریق کار از راه دور

به گزارش کلوب آگهی، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال جاری اشتغال زایی از طریق فریلنسینگ بین المللی را در منطقه ها محروم کشور در دستور کار دارد.

اشتغال زایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم از طریق کار از راه دور

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، مرتضی نیازی، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در سال جاری اشتغال زایی از طریق فریلنسینگ بین المللی را در منطقه ها محروم کشور در دستور کار دارد، افزود: سال جاری برای اولین بار اشتغال زایی و توانمندسازی در منطقه ها محروم و کمتر برخوردار کشور را از طریق فریلنسینگ بین المللی و در قالب برگزاری یک رویداد ملی دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: مشاغل پیش بینی شده در این رویداد عمدتا در حوزه آی تی، برنامه نویسی موبایل و وب، عکاسی، گرافیک، هوش مصنوعی، معماری، طراحی در رشته های مهندسی از جمله مکانیک، صنایع و برق ایجاد می شود.

وی درباره فرآیند فریلنسینگ، توضیح داد: فریلنسینگ به معنای کار از راه دور است که طی آن یک فرد با راه اندازی یکی از مشاغل نرم افزاری، اموری مانند برندینگ، بازاریابی، جذب مخاطب، مذاکرات، عقد قرارداد، پشتیبانی، توسعه، تحویل محصول و خدمات پس از فروش را شخصا انجام می دهد و دستمزد خود را از کارفرما دریافت می کند و با توجه به عدم نیاز به حضور شخص، با کارفرمای خارج از کشور هم قابل انجام است.

نیازی از انتشار فراخوان رویداد فریلنسینگ بین المللی از 31 خرداد خبر داد و گفت: رویداد اصلی از 31 تیرماه آغاز به کار می کند و شرکت کنندگان در رویداد آموزش های لازم را درباره مهارت فریلنسینگ بین المللی می بینند و می آموزند که چگونه وارد مذاکره و تعامل با سفارش دهندگان و کارفرمایان بین المللی شوند.

معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت، فریلنسینگ بین المللی را یکی از راه های دور زدن تحریم ها ذکر کرد و گفت: یک فریلنسر ایرانی بدون محدودیت و نگرانی می تواند در حوزه بین المللی فعال باشد و با کارفرمایان خارجی وارد مذاکره و تعاملات حرفه ای شود.

وی اعلام نمود: تمامی جوانان جویای کار در منطقه ها محروم می توانند در این رویداد شرکت کنند و برای برگزیدگان بر اساس توانایی ها و استعدادهایشان، در حوزه های بین المللی و داخلی فرصت های کاری فراهم خواهد بود.

به گفته نیازی، شرکت کنندگان پذیرفته شده در رویداد فریلنسینگ بین المللی پس از فرآیند اهلیت سنجی، برای تامین سخت افزار و وسائل مورد نیاز و گذراندن دوره های آموزشی از سوی بنیاد برکت حمایت می شوند و تسهیلات دریافت می کنند.

معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت ادامه داد: تسهیل گران بنیاد هم به مدت یک و نیم سال در کنار این افراد هستند تا کسب وکارشان به ثبات و پایداری برسد.

وی یادآور شد: بنیاد برکت برای سال جاری ایجاد 2 هزار و 500 طرح اشتغال زایی را در قالب فریلنسینگ یا کار از راه دور برنامه ریزی کرده است که ایجاد 7 هزار و 500 فرصت شغلی را در پی خواهد داشت.

نیازی با تاکید بر برگزاری فریلنسینگ بین المللی در سراسر کشور پیش بینی کرد که بالغ بر 5 هزار نفر در این رویداد ملی ثبت نام کنند.

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در رویداد فریلنسینگ بین المللی می توانند به وب سایت این رویداد به آدرس https://rayacollege.com/bootcamp مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1670

به "اشتغال زایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم از طریق کار از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال زایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم از طریق کار از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید