اسامی 100 ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد

به گزارش کلوب آگهی، از سوی ستاد نانو 100 نفر برگزیده اول چهارمین دوره نانواستارتاپ معرفی شدند که به زودی در افتتاحیه برنامه شرکت خواهند کرد و پس از معین ایده و تایید پروپوزال اجرایی از حمایت های مادی و معنوی برنامه بهره مند خواهند شد.

اسامی 100 ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به دنبال اعلام فراخوان چهارمین دوره نانواستارتاپ از میان 2585 نفر ثبت نام کننده در دهمین مسابقه ملی فناوری نانو، 325 نفر نسبت به ثبت نام اولیه در مهرماه 1399 اقدام کردند. از این میان بیش از 185 نفر به صورت کامل در تمامی مراحل ورودی برنامه از قبیل آزمون های علمی و کارآفرینی در آبان ماه 1399 حضور داشتند.

مطابق با معیارهای اعلامی، 100 نفر برگزیده اول این آزمون ها به عنوان پذیرفته شدگان اولیه نانواستارتاپ اعلام شدند و این افراد به زودی در افتتاحیه برنامه شرکت خواهند کرد و پس از مشخص ایده و تایید پروپوزال اجرایی از حمایت های مادی و معنوی برنامه بهره مند خواهند شد.

همچنین 20 نفر بعدی یعنی رتبه های 101 تا 120، قادر به شرکت در افتتاحیه برنامه نانواستارتاپ به عنوان افراد ذخیره هستند و در صورتی که در طول یک ماه آینده بعضی داوطلبان از حضور خود انصراف دهند، این افراد می توانند جایگزین آنان شوند.

نمرات شامل دو بخش علمی (50 امتیاز) و کارآفرینی (50 امتیاز) است. کلیه ارزیابی ها بر اساس خوداظهاری داوطلبان در فرم اطلاعات شخصی و سوابق علمی پژوهشی و نتایج آزمون علمی و دو آزمون کارآفرینی است. در صورتی که داوطلب مربوطه در یکی از آزمون ها شرکت نکرده باشد یا فرم سوابق خود را کامل ارسال نکرده باشد، با اینکه نام و نمره او (به منظور یاری به فرد برای سنجش شخصی خود) در فایل اعلام نتایج آورده شده است، اما قادر به شرکت در چهارمین دوره نخواهد بود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، معیارهای ارزیابی علمی که نیمی از نمرات را به خود اختصاص داده اند، شامل مقطع تحصیلی، آزمون علمی، دسترسی به آزمایشگاه، سرانجام نامه داخلی/ مقاله ISI و سابقه کار صنعتی و معیارهای ارزیابی کسب و کاری که نیمه دیگر نمرات را به خود اختصاص داده اند، شامل بنیه مالی، تیم سازی، مهارت کار تیمی، انگیزه کارآفرینی و فاکتورهای شخصیتی تاثیرگذار در کارآفرینی (کانون کنترل و توفیق طلبی) می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1096

به "اسامی 100 ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی 100 ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید