اتحادیه اروپا خواهان خویشتنداری طرف های درگیر در لیبی شد

به گزارش کلوب آگهی، سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا با توجه به تشدید تنش ها در حومه پایتخت لیبی از همه طرف ها خواهان خویشتنداری شد.

اتحادیه اروپا خواهان خویشتنداری طرف های درگیر در لیبی شد

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش، به نقل از خبرگزاری آناتولی، پیتر استانو، سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا در بیانیه ای با توجه به تشدید تنش ها در لیبی به ویژه در حومه طرابلس، پایتخت این کشور از همه طرف ها خواهان خویشتنداری شد.

پیتر استانو با تاکید بر ضرورت تمرکز بر پیشنهاد های سیاسی سازمان ملل برای انتها دادن به مناقشه لیبی خاطرنشان کرد حل مناقشه این کشور آفریقایی به وسیله راه حل نظامی امکان پذیر نیست.

سخنگوی کمیسیون اروپا همچنین بر لزوم پایبندی همه اعضای جامعه بین المللی به اجرای قطعنامه ممنوعیت فروش سلاح به لیبی تاکید نمود.

این در حالی است که چند روز پیش دولت لیبی از قدرت های بین المللی و منطقه ای و در راس آن ها آمریکا خواست تا موضعی روشن و شفاف نسبت به تجاوزگری های نیرو های حفتر علیه طرابلس، پایتخت لیبی اتخاذ نمایند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز پیش تر اعلام نموده است کشورش در صورتی که ضرورت باشد، حمایت های نظامی خود از دولت فائز السراج را در لیبی افزایش خواهد داد و گزینه های حمایت زمینی، هوایی و دریایی را آنالیز خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 375

به "اتحادیه اروپا خواهان خویشتنداری طرف های درگیر در لیبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا خواهان خویشتنداری طرف های درگیر در لیبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید