گوشی پیکسل 4 از هدست Daydream VR پشتیبانی نمی کند

به گزارش کلوب آگهی، گوشی پیکسل 4 گوگل یکی از محبوب ترین محصولات جدید شرکت گوگل است. اما به نظر می رسد این گوشی با محدودیت هایی رو به رو است.

گوشی پیکسل 4 از هدست Daydream VR پشتیبانی نمی کند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از دید بسیاری از کاربران صفحه جدید 90 هرتزی گوگل پیکسل 4 و 4 XL برای استفاده با هدست Daydream VR بسیار جذاب بود اما متأسفانه گوگل تأیید نموده است که پیکسل های جدید از هدست VR پشتیبانی نمی نمایند.

شاید این چندان تعجب آور نباشد چرا که تلفن پیکسل A3 نیز از این هدست پشتیبانی نمی نماید و نسخه جدیدی از این هدفون در دو سال گذشته ارائه نشده است. گوگل در پاسخ کاربران به این سوال می گوید:در طول زمان از محبوبیت هدست Daydream View کاسته شده است. بنابراین در حالی که ما دیگر Daydream View را ارائه نمی کنیم یا از Daydream در پیکسل 4 پشتیبانی نمی کنیم ، برنامه و فروشگاه Daydream برای کاربران موجود در دسترس خواهد بود.

جالب است که این تصمیم در شرایطی گرفته شده است که بسیاری از کاربران امروزی به دنبال استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی هستند. بر همین اساس است که تکنولوژی واقعیت مجازی در اغلب تکنولوژی های جدید موجود است. این موضوع حتی در گوگل نیز دیده می گردد. برای مثال اخیرا گوگل تکنولوژی واقعیت مجازی را در نقشه های خود استفاده می نماید.

البته پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس نیز از تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی نمی نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 222

به "گوشی پیکسل 4 از هدست Daydream VR پشتیبانی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پیکسل 4 از هدست Daydream VR پشتیبانی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید