برترین هتل های کردستان؛ اقامتی آسوده در خنکای شهر

به گزارش کلوب آگهی، برترین هتل های کردستان را می شناسید؟ تصور کنید بعد از مدت ها دلتان سفر می خواهد؛ حال این سفر به مقدار به نصفه روزی طول بکشد، یا از بخت خوبتان می توانید بار و بندیل تان را برای یک مسافرات اساسی ببندید و حالاحالا هم قصد برگشت نداشته باشید. شب می گردد، اگر خودتان را حول و حوش دشت و دمن می بینید، که چادر می زنید و از شب های پرستاره زیر آسمان خدا لذت می برید، اما اگر چشم تان به ستاره های هتلی روشن گردد، باز هم چادر برپا می کنید یا ستاره های هتل را به سقف آسمان ترجیح می دهید؟

برترین هتل های کردستان؛ اقامتی آسوده در خنکای شهر

اگر جایگاه و نقش برترین هتل های کردستان در گردشگری پررنگ نباشند، دیگر بی اهمیت هم نیستند. به خاطر استقبال گرم و امکانات رفاهی هتل های کردستان هم که شده، برخی مسافران هتل موردنظرشان را قبل از سفر رزرو می نمایند و خیالشان هم راحت است که بعد از گشت وگذاری کوتاه یا طولانی در طبیعت ایران و تماشای جاذبه های سیاحتی و زیارتی، یک جای خواب گرم و نرم دارند که می توانند شب را به صبح برساند.

گران ترین و لوکس ترین هتل کردستان چه نام دارد؟

هتل هاله بانه

نزدیک ترین هتل سنندج به مرکز شهر کدام است؟

هتل جهانگردی سنندج و هتل شادی سنندج

برترین هتل سنندج از نظر قیمت ارزان کدام است؟

هتل نوروز کردستان

هرچند برخی از مسافرها برای اقامت چادر را به هتل یا مُتل (مسافرخانه / مهمان خانه) ترجیح می دهند، اما حاضر نباشید بعد از مدت ها که فرصت سفر بهتان دست داده، به خود و خانواده تان سخت بگذرد. در ادامه مجله گردشگری خبرنگاران از هتل ها می گویم، از برترین هتل های کردستان و سنندج و سقز و اورامان، از هتل های 3 ستاره کردستان چون جهانگردی، هتل سنگی، هتل نوروز، هتل ماد، هتل زریوار، هتل 4 ستاره کردستان همانند شادی، هتل کورد تا هتل 5 ستاره هاله بانه در کردستان.

هتل های سه ستاره کردستان

این هتل ها به لطف امکانات رضایت بخش و قیمت های بسیار خوب از برترین گزینه های اقامتی کردستان هستند.

1- هتل جهانگردی سنندج

هتل جهانگردی سنندج یکی از هتل های زنجیره ای جهانگردی و ایرانگردی است که در 1340 افتتاح، در سال 1394 بازسازی و هم اکنون به سه ستاره تزیین شده است تا میزبان گردشگران در شهر سنندج استان کردستان با 64 اتاق و 174 تخت خود باشد. اتاق های جهانگردی ظرفیت دو الی سه تخت است که اتاق های سه تخته، سوئیت یک خوابه چهارتخته، سوئیت سه تخته، سوئیت دوخوابه چهارتخته، اتاق دو تخته، ویلای دو خوابه و اتاق دو تخته دبل را شام می گردد.

امکانات رفاهی یکی از برترین هتل های کردستان، تلویزیون، مینی بار رایگان، تلفن و صرف صبحانه (تخم مرغ آبپز، عسل، شیر، نسکافه، خامه، نیمرو، مربا، چای، خرما، نان ایرانی، املت کوجه، سوسیس، کره، آبمیوه، سوپ عدس و پنیز) است تا خیال مسافران را بابت سفر مجذوب کننده راحت کند.این هتل نه تنها محلی برای خوابتان فراهم می نماید، بلکه می توانید به راحتی به دیگر بخش های مختلف دسترسی داشته باشید. سرویس خشکشویی، روزنامه، کافی شاپ،عبادتگاه، رستوران، زمین بازی تنیس، رستوران بیرونی، زمین بازی بچه ها، سالن کنفرانس، دسترسی به تاکسی، پارکینگ و سالن بدنسازی ازجمله آن هاست. خود اتاق ها هم امکانات متنوعی دارد؛ سشوار، تلویزیون LCD، تهویه، بالکن، دستشویی ایرانی و توالت فرنگی، یخچال و اینترنت وای فای و…

آدرس: ایران، استان کردستان، سنندج، خیابان پاسداران.، سه راه شالمان

تلفن تماس: 08733623676

یکی از هتل های 3 ستاره کردستان، هتل جهانگردی سنندج روی گوگل مپ

2- هتل سنگی اورامان از برترین هتل های کردستان

بااینکه معماری اش به پای معماری اصیل کردی نمی رسد، اما همین معماری هم کم از دیگر هتل های سنگی ندارد و بعید به نظر می رسد نمودهای اهل دل، با همین هتل سنگی 19 اتاقه پذیرای 24 ساعته مسافران داخلی و خارجی نباشند. شاید دلتان بخواهد به جای هتل های مدرن امروزی، سری به هتل سنگی اورامان بزنید.

از امکانات رفاهی هتل سنگی اورامان، یکی از برترین هتل های کردستان می توان به رستوران،عبادتگاه، اینترنت، تلویزیون LCD، یخچال، حمام، تلفن، توالت فرنگی و سرویس بهداشتی اشاره نمود. هرچند از بخت بد، این هتل پارکینگ ندارد، اما تا دلتان بخواهند می توانید به اینترنت وای فای آن متصل شوید. این اینترنت وای فای نمی تواند جای کمبود پارکینگ را پر کند، اما مگر می گردد از اینترنت رایگان گذشت؟آدرس: ایران، استان کردستان، سنندج، سروآباد، روستای هورامان تخت، جاده پاوه

3- هتل نوروز

یکی از برترین هتل های کردستان که با 5 طبقه، 28 اتاق و سوئیت از سال 1384پذیرای مهمان ها در شهر مریوان بوده، هتل نوروز است. ناگفته نماند که این هتل یکی از به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره کردستان، برای برآورد بهتر و ارتقای کیفیت مهمان نوازی در سال 1397 بازسازی شد.

اگر در کنار قدم زدن در پارک ساحلی زیبا و تماشای دریاچه خوشگل زریوار، تمایل دارید محلی برای اقامت انتخاب کنید، هتل نوروز می تواند نظر شما را جلب کند. از اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تهویه مطبوع، پارکینگ، لابی، یخچال، سوئیت، کافی شاپ، تلویزیون،عبادتگاه، فضای سبز و صندوق امانات هتل نوروز هم نمی گذرم که امکانات مناسبی برای یک هتل 3 ستاره محسوب می شوند.

آدرس: ایران، استان کردستان، مریوان، بلوار نوروز، میدان نوروز، هتل نوروز

تماس: 34602930-087

هتل نوروز روی گوگل مپ

4- هتل ماد

هتل ماد با 52 تخت، 20 اتاق، 2 طبقه، سه ستاره از رضایت گردشگرها گرفته و مانند بسیاری از هتل ها برای 4 ستاره یا 5 ستاره شدن، پذیرای شبانه روزی مهمان هاست. این هتل از سال 1384 با امکانات رفاهی چون تلویزیون، یخچال، توالت فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، تهویه مطبوع، پارکینگ و… دارد به مسافران خدمات ارائه می دهد. شما هم وقت را تلف نکنید و بعد از گردشی که با همراهانتان در سقز داشتید، اوقات فراغتتان را در هتل ماد بگذرانید.

آدرس: ایران، استان کردستان، سقز، بلوار هفت تیر، روبه روی ترمینال

تماس: 36243692-087

لوکیشن هتل ماد روی گوگل مپ

5- هتل زریوار

زمانی که از هر 6 طبقه، 30 اتاق و 12 سوئیت هتل زریوار به چشم انداز های زریوار و دریاچه اش نگاه می کنید، لذت می برید؛ آن هم نه هر دریاچه ای، بلکه دریاچه زیبای زریوار که در شهر مریوان قرار گرفته و با یک پیاده روی 10 دقیقه ای دست همسفرتان را بگیرد و در کنار دریاچه قدم بزنید. بیشتر از هتل زریوار بگوییم که در سال 1395 بازسازی شده و امکاناتی از آسانسور، عبادتگاه، کافی شاپ، تلویزیون LCD، استخر، سالن کنفرانس، گرفته تا سونا، جکوزی، آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات و پذیرایی 24 ساعته را شامل می گردد.

آدرس: ایران، استان کردستان، شهر مریوان، بلوار دریاچه زریوار یا زریبار، هتل زریوار

تلفن تماس: 34540777-087

هتل زریوار روی گوگل مپ

هتل های چهار ستاره کردستان

هتل های چهار ستاره کردستان برترین انتخاب برای یک سفر لوکس اما ارزان هستند.

1- هتل شادی سنندج از برترین هتل های کردستان

یکی از برترین هتل های کردستان را هتل شادی به خود اختصاص داده که در سال 1382 فعالیتش را آغاز و تا به امروز شادی را به گردشگران داده است. هتل شادی سنندج با 6 طبقه، 74 اتاق، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس و معماری خاصش فضای مناسب را برای مسافران داخلی و خارجی فراهم نموده است.

تمام اتاق های هتل شادی 4 ستاره کردستان، اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهارتخته هستند که اینترنت وای فای با سرعت بالا، استخر شنا، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سنای خشک، باشگاه بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز، رستوران، محل بازی بچه ها،عبادتگاه و تلویزیون LCD از امکانات دیگرش به شمار میرود و به مرکز خرید و تاکسی هم دسترسی دارد.

آدرس: ایران، استان کردستان، سنندج، خیابان پاسداران، روبه روی دانشگاه علوم پزشکی، هتل 4 ستاره شادی

شماره تماس: 33629200-087

هتل شادی سنندج روی گوگل مپ

2- هتل کورد سقز از برترین هتل های کردستان

آخرین هتل 4 ستاره کردستان در این مقاله، هتل کورد در شهر سقز است. این هتل با امکاناتی چون اینترنت، پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، سونا و سونای خشک، جکوزی، سالن ورزش، رستوران، عبادتگاه، فروشگاه، فضای سبز، خشکشویی، کافی شاپ، لابی و پارکینگ در 40 اتاق، پذیرای 24 ساعته گردشگران داخلی و خارجی است.

آدرس: ایران، کردستان، سقز، میدان مادر

شماره تماس: 36279212-087

هتل کورد سقز روی گوگل مپ

هتل های پنج ستاره کردستان

اگر دنبال یک اقامت لوکس و گران قیمت هستید، هتل های پنج ستاره کردستان گزینه خوبی هستند.

1- هتل هاله بانه

شاید کسی تصورش را نمی کرد تاسیس هتل هاله با 13 طبقه، 91 اتاق و سوئیت در خرداد ماه 1395 بتواند آن را به هتل 5 ستاره کردستان تبدیل کند. هتل هاله بانه در جایی قرار گرفته که می توانید به مراکز خرید اطراف آن به راحتی دسترسی داشته باشید. از امکانات یکی از برترین هتل های کردستان می توان به تمامی امکاناتی هر هتلی، اشاره نمود.

آدرس: ایران، کردستان، شهر بانه، خیابان مطهری، میدان فرمانداری، هتل بین المللی هاله

تلفن تماس: 34257013-087

هتل هاله بانه روی گوگل مپ

هتل های کردستان خاطرات تان را ستاره دار می نمایند

هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره کردستان به راحتی ستاره دار نشدند، آن ها با بالابردن امکانات، بیشتر کردن اتاق ها، مهمان نوازی و خیلی چیزهای دیگر توانستند به این ستاره ها برسند و حالا نوبت شماست که از ستاره های این هتل ها بهره ببرید. همان طور که گفتیم، هتل جهانگردی در سنندج، هتل سنگی در اورامان، هتل نوروز، هتل ماد و هتل زریوار جزء هتل های 3 ستاره کردستان، هتل های شادی در سنندج و هتل کورد در سقز جزء هتل های 4 ستاره کردستان و هتل هاله باله جزء برترین هتل های کردستان به حساب می آیند.

اگر به جای سفر و اقامت در هتل های مدرن مکان های تکراری، به کردستان رفتید و برای یک شب هم که شده از امکانات ستاره ای آن ها استفاده کردید، آن وقت است که شاید برای دفعات به خاطر این هتل ها هم که شده، به کردستان بروید.

منبع: علی بابا
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2303

به "برترین هتل های کردستان؛ اقامتی آسوده در خنکای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های کردستان؛ اقامتی آسوده در خنکای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید