معرفی هتل 4 ستاره آکاسیا در بارسلونا

به گزارش کلوب آگهی، هتل آکاسیا بارسلونا | Acacia Premium Suite Barcelona

این هتل 4 ستاره، در قلب منطقه لی ایکزامپل، در نزدیکی منطقه تجاری و خرید بارسلونا قرار گرفته است. هتل آکاسیا بارسلونا Acacia Premium Suite Barcelona در نزدیکی خیابان دیاگونال و پاسیو دو گارسیا، دو خیابان پر از مغازه ها و برند های معروف برای خرید واقع شده است. در متن زیر به تفصیل خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های بارسلونا را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آکاسیا بارسلونا را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره آکاسیا در بارسلونا

خدمات رفاهی هتل آکاسیا بارسلونا

پارکینگ رایگان خصوصی در هتل فراهم شده است. ترانسفر فرودگاهی احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد و هتل امکان حمل و نقل رایگان را برایتان فراهم می آورد. اینترنت رایگان به صورت وای فای در تمام اتاق های هتل و در فضای عمومی مانند لابی در دسترس است.

خدمات میز پذیرش مانند خدمات نگهبانی، انبار چمدان، صندوق امانات و میز راهنمای گردشگری برایتان مهیا خواهد بود. از میز راهنمای گردشگری بلیط جاذبه های معروف بارسلونا را بگیرید و حتما از تخفیف بلیط ها بهره ببرید.

خدمات نظافتی اتاق رایگان و هر روز ارائه می گردد اما اگر در پی شستشوی لباس هستید باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید. باربر و آسانسور، حمل چمدان را برایتان راحت می نماید.

ورود به هتل آکاسیا بارسلونا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های اسپانیایی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی، آلمانی، کاتالان و انگلیسی صحبت می نمایند و ضمناً، ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. مرکز تجاری به همراه اتاق کنفرانس و اداری برای افرادی که در پی تجارت هستند، در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل آکاسیا بارسلونا

این هتل 4 ستاره برای بلیط اتوبوس های توریستی محبوب گردشگران که تورهای درون شهری برگزار می نماید، تخفیف های عالی ارائه می دهد. با مترو به راحتی می توانید به بازار و خیابان پاساژ دو گارسیا بروید، جایی که پر از اجناس و اقلام متنوع است. اگر هوادار بازی های تخته ای هستید، بعد از ظهر ها در اتاق بازی هتل، سرگرم خواهید بود. تراس آفتابگیر هتل هم، محل مناسبی برای استراحت کردن یا مطالعه می باشد و حتی می توانید در استخر شنایی فصلی فضای بیرون و استخر شنا شیرجه بزنید.

رستوران هتل:

در تنها رستوران هتل می توانید هر روز بین ساعات 7:30 تا 11 صبح، صبحانه ای قاره ای را میل کنید. با این حال اگر حوصله بیرون آمدن از آپارتمان را ندارید، در اتاق صبحانه خود را سفارش دهید. به غیر از این، سری به اطراف هتل بزنید و در رستوران ها و کافه ها تجربه غذاهای اسپانیایی را داشته باشید. مطمئن باشید که از پیاده روی و قدم زدن در اطراف هتل و نزدیک بودن به مرکز شهر لذت خواهید برد.

امکانات اتاق های هتل

26 سوئیت و اتاق این هتل آپارتمان، دارای مبلمان مدرن و سالنی کفپوش شده و با مبل و تلویزیون است. آشپزخانه شامل وسایل الکتریکی و مایکروویو می باشد. ملافه ها و حوله ها هر روز عوش می شوند. دیگر تجهیزات درون اتاق ها شامل امکانات اتوکشی، کمد لباس، میز مطالعه، یخچال، صندوق امانات و تلفن می باشد. فضایی مختص افراد سیگاری و غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. در حمام وسایل آرایشی بهداشتی رایگان، سشوار، وان یا دوش قرار داده شده است.

برای رزرو اتاق در هتل آکاسیا بارسلونا، یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بارسلونا در سایت خبرنگاران مراجعه کنید. برای بچه ها تا 2 سال هم باید تخت اضافه درخواست دهید که هزینه ای را در بر خواهد داشت.

انواع اتاق های هتل آکاسیا بارسلونا

  • آپارتمان تریپل: 45 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره و یک تخت مبلی دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • آپارتمان دابل: 45 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • کوادروپل: 45 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره و یک تخت مبلی دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • کوئینتوپل: 45 مترمربع مساحت و وان در حمام دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بارسلونا

  • ایستگاه مترو بیمارستان کلینیک: 120 متر است که پیاده حدود 1 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید.
  • ایستگاه متروی انتنچا: 590 متر است که پیاده حدود 8 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید.
  • تئاتر ایکزمپل: 500 متر است که پیاده حدود 7 دقیقه طول می کشد تا به این تئاتر در بارسلونا برسید.
  • تئاتر اوکیتانیا: 600 متر است که پیاده حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به این تئاتر در بارسلونا برسید.
  • تئاتر آکادمیا: 600 متر است که پیاده حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به این تئاتر برسید.
  • تئاتر لا ویلاروئل: 700 متر است که پیاده حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به این تئاتر در بارسلونا برسید.
  • تئاتر پلاسیو دل فلامنکو: 800 متر است که پیاده حدود 14 دقیقه طول می کشد تا به این تئاتر در بارسلونا برسید.
  • اثر گائودی: 1.2 کیلومتر است که پیاده حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به این ساختمان استخوان مانند برسید. با اتوبوس شماره H10، و کمی پیاده روی در مدت 14 دقیقه به این اثر مشهور می رسید.
  • کاخ کاتالونیا: 1.6 کیلومتر است که پیاده حدود 25 دقیقه طول می کشد تا به این کاخ برسید. اگر با اتوبوس خط 66 بروید، حدود 15 دقیقه، طی کردن این جهت طول می کشد. 4 خط مترو هم به این جهت وجود دارد منتها تا ایستگاه مترو باید 6 دقیقه پیاده بروید.
  • تئاتر تیوولی: 1.6 کیلومتر است که پیاده حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به این سالن تئاتر برسید. اگر با اتوبوس خط 66 بروید، حدود 17 دقیقه، طی کردن این جهت طول می کشد.
  • ایستگاه مترو روکافورت: 1 کیلومتر است که پیاده حدود 14 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید.
  • لا سو، کلیسای جامع بارسلونا: 2.1 کیلومتر است که پیاده حدود 35 دقیقه طول می کشد تا به این کلیسای بارسلونا برسید. با مترو یا اتوبوس این جهت 24 دقیقه طول می کشد.
  • پلازا رئال: 2.2 کیلومتر است که پیاده حدود 25 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید. اگر با مترو خط L3 و خط L5 بروید، حدود 21 دقیقه، طی کردن این جهت طول می کشد.
  • تپه مونت خوییک: 2.4 کیلومتر است که پیاده حدود یک ساعت طول می کشد تا به این محل برسید. اگر با مترو خط L3 یا اتوبوس شماره V11 بروید، حدود 41 دقیقه، طی کردن این جهت طول می کشد. تاکسی 13 دقیقه ای شما را در این محل پیاده می نماید.
  • : 2.5 کیلومتر است که پیاده حدود 45 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید. اگر با مترو خط L4 یا اتوبوس شماره 45 بروید، حدود 30 دقیقه، طی کردن این جهت طول می کشد. با تاکسی هم 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 2.6 کیلومتر است که پیاده حدود 35 دقیقه طول می کشد تا به این پارک زیبا و عجیب برسید. اگر با اتوبوس خط H10 یا مترو خط L5 بروید، حدود 15 دقیقه، طی کردن این جهت طول می کشد. با تاکسی طی این جهت 9 دقیقه طول می کشد.
  • : 4.6 کیلومتر است اگر با اتوبوس شماره 111 و سپس با تراموای FV بروید، حدود 56 دقیقه، طی کردن این جهت طول می کشد. تاکسی 32 دقیقه ای شما را به این پارک می رساند.
  • فرودگاه سابادل: 15.5 کیلومتر است که با ماشین 32 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه بارسلونا: 11.1 کیلومتر است که با تاکسی 35 دقیقه و با اتوبوس یک ساعت و 7 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل آکاسیا بارسلونا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، 08036 بارسلونا، 14، کارر دل کومتو دو اورژل

Carrer del Comte dUrgell, 194, 08036 Barcelona, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1986

به "معرفی هتل 4 ستاره آکاسیا در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره آکاسیا در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید