کسب و کار شرکت های دانش بنیان حوزه انرژی های تجدیدپذیر گسترش می یابد

به گزارش کلوب آگهی، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و نخستین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران 22 و 23 مهرماه امسال در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می گردد.

کسب و کار شرکت های دانش بنیان حوزه انرژی های تجدیدپذیر گسترش می یابد

به گزارش خبرنگاران، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و نخستین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران به همت انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران و با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان بزرگترین گردهمایی فعالان انرژی های تجدیدپذیر با همراهی و حمایت نهادهای ملی و بین المللی مرتبط برگزار می گردد.

در این سال ها شرکت های دانش بنیان توانمندی در حوزه انرژی های تجدید پذیر فعالیت می نمایند که می توانند بازار و کسب و کار خود را علاوه بر داخل در کشورهای همسایه نیز توسعه دهند. بنابراین توسعه همکاری های بین المللی از منظر صادرات برق و ایجاد فرصت های کسب وکار شرکت های ایرانی در این کنفرانس به عنوان یکی از موضوعات آنالیز می گردد. در این راستا نیز مسئولانی از کشورهای عراق و افغانستان و همچنین اتاق های بازرگانی ایران-عراق و ایران-افغانستان در این رویداد حضور دارند.

از دیگر موضوعات پانل های تخصصی این کنفرانس می توان به آنالیز راهکارهای کاهش اثرات یارانه های پرداختی به سوخت های فسیلی به منظور توسعه کاربرد انرژی های تجدید پذیر، آنالیز حلقه های مفقود سیاستی و چالش های پیش رو سرمایه گذاران تجدیدپذیر در شرایط تحریم، آنالیز چالش های بومی سازی و استانداردها و کیفیت تجهیزات انرژی های تجدیدپذیر و آنالیز روش های نوین تأمین اقتصادی پروژه های تجدیدپذیر اشاره نمود.

همچنین با توجه به لزوم ایجاد بستری مناسب برای معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی های تجدیدپذیر کشور جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در افتتاحیه این رویداد به فعالان برتر و منتخب این حوزه اعطا می گردد. این جایزه در هفت سطح پروژه برتر انرژی های تجدیدپذیر، شرکت ارائه نماینده خدمات مهندسی، تدارکات و ساخت (EPC) در حوزه تجدیدپذیر، تولیدنمایندگان صنعتی و دانش بنیان تجهیزات تجدیدپذیر، رسانه برتر، شخصیت علمی تأثیرگذار، سازمان های عمومی و دولتی و شرکت های برق منطقه ای و برق توزیع استان ها را شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 44

به "کسب و کار شرکت های دانش بنیان حوزه انرژی های تجدیدپذیر گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب و کار شرکت های دانش بنیان حوزه انرژی های تجدیدپذیر گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید