تور چین: والیبال قهرمانی آسیا ، شاگردان عطایی با پرش از دیوار چین فینالیست شدند

به گزارش کلوب آگهی، تیم ملی والیبال ایران با درخشش صابر کاظمی، تیم چین را در نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا شکست داد و راهی فینال شدند.

تور چین: والیبال قهرمانی آسیا ، شاگردان عطایی با پرش از دیوار چین فینالیست شدند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا امروز شنبه، در ملاقات نیمه نهایی مسابقات از ساعت 10:30 مقابل تیم چین صف آرایی کرد.

ملی پوشان در این ملاقات پیروز شدند با نتیجه 3 بر یک از سد چین عبور نمایند و راهی ملاقات نهایی شوند. بازی فینال فردا یکشنبه برگزار می گردد و برنده ملاقات ژاپن و چین تایپه حریف ایران خواهد بود.

نتایج ست شماری؛

ست نخست: 25 بر 22 به سود تیم ملی والیبال ایران

ست دوم: 25 بر 17 به سود تیم ملی والیبال چین

ست سوم: 25 بر 22 به سود تیم ملی والیبال ایران

ست چهارم: 25 بر 17 به سود تیم ملی والیبال ایران

میلاد عبادی پور، میثم صالحی، امیر حسین توخته، علی اصغر مجرد، امین اسماعیل نژاد، جواد کریمی و محمدرضا حضرت پور یاران آغاز نماینده بازی برای تیم ملی ایران بودند. با توجه به آسیب دیدگی صابر کاظمی پیش از آغاز بازی به علت برخورد ناخواسته با یکی از بازیکنان، اسماعیل نژاد از ابتدا در ترکیب نهاده شد.

دو تیم والیبال ایران و چین در ست نخست، بازی برابر و پایاپایی به نمایش گذاشتند و رجحان نسبت به هم نداشتند اما در اواخر ست دفاع های مستحکم علی اصغر مجرد اختلاف امتیاز را ایجاد کرد تا در امتیاز های حساس پایانی خیال تیم ملی آسوده گردد.

چینی ها در آغاز ست دوم آغاز طوفانی داشتند و اختلاف 5 امتیاز را در بازی ایجاد کردند تا نخستین تایم استراحت فنی را 8 بر 5 پشت سر بگذارند. سرویس های خوب چین، دریافت ایران را با مشکل روبرو کرد تا اختلاف امتیاز افزایش یابد. در نهایت ست دوم با رجحان 25 بر 17 چین همراه شد. این نخستین ستی بود که ملی پوشان ایران از آغاز مسابقات واگذار کرد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

در ست سوم چین با امتیاز 5 برابر پیش آمد و در ادامه به علت اشتباه داوری و پایین بودن کیفیت ویدیو چک، چین پیش افتاد اما ملی پوشان با کسب 3 امتیاز متوالی، نخستین تایم استراحت فنی را 8 بر 7 پیروز پشت سر گذاشتند. در ادامه چینی ها یکبار دیگر بازی را در امتیاز 12 برابر کردند و تا امتیاز 17 پایاپای پیش رفتند. درخشش صابر کاظمی در سرویس و اسپک ایران را 22 بر 18 بار دیگر پیش انداخت. در نهایت ایران 25 بر 22 پیروز ست سوم شد.

ست چهارم هم در ابتدا بازی دو تیم تا امتیاز 7 برابر پیش رفت اما یک بار دیگر عملکرد بدون نقص صابر کاظمی به یاری تیم آمد و تمرکز چین را بهم ریخت تا اختلاف امتیاز به سود ایران افزایش یابد. ملی پوشان دومین تایم استراحت فنی را 16 بر 10 پیروز پشت سر گذاشتند. صابر کاظمی که مصدومیت جزیی از ناحیه بینی داشت از زمان حضورش در زمین فرایند بازی را به سود ایران تغییر داد. در نهایت تیم ملی با درخشش صابر کاظمی چین را شکست داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1764

به "تور چین: والیبال قهرمانی آسیا ، شاگردان عطایی با پرش از دیوار چین فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: والیبال قهرمانی آسیا ، شاگردان عطایی با پرش از دیوار چین فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید