وزنه بردار ایران به مدال نقره آسیا دست پیدا کرد

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، در دسته 105+ کیلوگرم به جز بهادر مولایی 7 وزنه بردار دیگر از کشورهای (یک وزنه بردار از نپال ، 2 وزنه بردار از ازبکستان ،یک وزنه بردار از پاکستان، یک وزنه بردار از سوریه، یک وزنه بردار از قطر و درنهایت یک وزنه بردار از کشور چین تایپه) حضور داشتند.

وزنه بردار ایران به مدال نقره آسیا دست پیدا کرد

مولایی در حرکت نخست یکضرب خود با مهار وزنه 178 کیلوگرم که خیلی سبک و راحت روی دستش به پرواز درآمد کارش را با آرامش خیال شروع کرد. وزنه برداران چین تایپه و ازبک هم در نخستین حرکات خود وزنه های 180 کیلوگرم را سبک و راحت مهار کردند اما مولایی درعین ناباوری دو بار در مهار وزنه 185 کیلوگرم (حرکت دوم و سوم) ناکام ماند.

وزنه بردار کشور چین تایپه و ایوان افریموف از ازبکستان هرکدام به ترتیب با ثبت وزنه هایی 193 کیلوگرم در یکضرب بالاتر از مولایی قرار گرفتند اما وزنه بردار ازبک به خاطر وزن کمتر نسبت به فوق سنگین چین تایپه ای، طلایی شد.

دوضرب و مجموع

در سرانجام حرکت دوضرب دسته فوق سنگین رقابتهای آسیایی 2015 پوکت، وزنه بردار کشور چین تایپه با ثبت وزنه 245 کیلوگرم و به دست آوردن مجموع 438 کیلوگرم به ترتیب صاحب دو نشان طلایی رنگ دو ضرب و مجموع آسیا شد، بهادر مولایی ملی پوش جوان ایران با مهار وزنه 236 کیلوگرم و مجموع 414 کیلوگرم صاحب دو نشان نقره دو ضرب و مجموع آسیا شده و به عنوان نایب قهرمانی قاره کهن دست یافت و در نهایت وزنه بردار ازبک با مهار وزنه 220 کیلوگرم و به دست آوردن مجموع 413 کیلوگرم با اختلاف یک کیلو نسبت به بهادر مولایی صاحب نشان برنز و مجموع آسیا شد.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات قرار است در مراسم اختتامیه مسابقات و بعد از تعیین شدن امتیازات تیم های شرکت کننده تکلیف تیم های اول تا سوم مسابقات آسیایی 2015 نیز تعیین گردد.

تیم ملی وزنه برداری به احتمال فراوان با توجه به فاصله ای که از لحاظ مدالی نسبت به تیم های ملی چین و تایلند میزبان این دوره دارد، صاحب سکوی سوم قاره آسیا می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 377

به "وزنه بردار ایران به مدال نقره آسیا دست پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه بردار ایران به مدال نقره آسیا دست پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید