همسایه ها کفش هیدج می پوشند

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/زنجانرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کفش های تولیدی در هیدج علاوه بر بازار داخل، روانه بازار مصرف کشورهای همسایه می گردد.

همسایه ها کفش هیدج می پوشند

ناصر فعفوری در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با خوشه کفش هیدج، اظهار کرد: با فعالیت 140 واحد فراوریی، صنعتی و صنفی در شهر هیدج، این شهر به عنوان قطب فراوری کفش کشور نام گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه کفش های فراوریی در هیدج علاوه بر بازار داخل، روانه بازار مصرف کشورهای همسایه می گردد، ادامه داد: اجرای سیاست های مناسب ارزی و جلوگیری از واردات، فرصت مناسبی برای فراوریکنندگان کفش برای توسعه فعالیت ها و توجه به بازار مصرف در کشورهای خارجی ایجاد نموده است.

وی اضافه نمود: آنالیز و برطرف مسائل مرتبط با تامین تسهیلات بانکی و نظام مالیاتی از یک سو و توجه فراوریکنندگان به سلیقه بازار مصرف و افزایش کیفیت، راه گشای توسعه فعالیت های خوشه کفش استان است که در این زمینه پیگیری مجدانه صورت خواهد گرفت.

فغفوری با بیان اینکه محصولات فراوریی در این شهرستان عمدتا کفش های بچه گانه، تابستانی، زنانه و ورزشی است، توضیح داد: این خوشه یکی از خوشه های پیروز کشور است که به علت پیروزیت آن، نخستین سایت تخصصی کارگاهی ایجاد و در حال حاضر سالانه 9 میلیون جفت کفش توسط صنعت گران این شهر فراوری می گردد که امیدواریم با تمهیدات انجام شده، این رقم در سال های آینده افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآور شد: فراوری کفش در هیدج بیش از 40 سال قدمت دارد و توسعه فعالیت های این بخش سبب می گردد که اشتغال در این حوزه افزایش یابد؛ چراکه این صنعت در هیدج مزیت نسبی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 270

به "همسایه ها کفش هیدج می پوشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسایه ها کفش هیدج می پوشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید