هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش کلوب آگهی، مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در تشریح عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: از ابتدای ستاد اجرایی خدمات سفر 8 جلسه استانی و 40 جلسه شهرستانی برای هماهنگی بین کمیته های ستاد برگزار شده است.

هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند اضافه کرد: ما این فضا را به وجود آورده ایم که همه دستگاه های عضو ستاد به طور مستقل و بر اساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان کار را دنبال نمایند که در سطح شهر و استان آثار آن را می بینیم.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در مورد رویکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: سیاست ما بر توزیع مناسب گردشگران در کل استان است که سال جاری کتابچه راهنمای سفر به استان را تغییر دادیم بااین رویکرد که گردشگران عزیز بتوانند از تمام ظرفیت های استان استفاده نمایند.

وی در مورد ستاد استقبال از مسافران نوروزی گفت: در ورودی شهر بندرعباس دستگاههای اجرایی مستقر شده اند و کار هدایت گردشگران را انجام می دهند و صندلی های راهنمای گردشگران در نقاط مختلف شهر بندرعباس به خصوص در اسکله حقانی بندرعباس که محل تردد گردشگران به جزایر استان است راه اندازی کرده ایم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان در مورد پیش بینی ورود گردشگر به استان چنین گفت: پیش بینی ما این است با توجه به تجربه ورود گردشگر در تعطیلات آذر و بهمن ماه افزایش 25 درصدی گردشگران را داشته باشیم که با توجه به آمار سال گذشته امیدواریم سال جاری به حدود سه میلیون برسد که این می تواند فرصت خوبی برای استان هرمزگان باشد.

وی در مورد شرایط بحران در زمان ورود گردشگران به استان نیز اضافه کرد: با توجه به پیش بینی های جوی و تعطیلی اسکله ها در ایام نوروز، مکان هایی را برای اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

برومند با اشاره به اینکه نمایشگاه های عرضه صنایع دستی در تمام شهرستانهای استان برپا است اضافه کرد: در مبادی ورودی شهرستانها، صندلی هایی برای عرضه صنایع دستی در نظر گرفته شده است و همچنین نمایشگاه صنایع دستی در محل نمایشگاه های دائمی صنایع دستی بندرعباس از 29 اسفند تا 12 فروردین ماه برگزار می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان تاکید نمود: ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با شعار هرمزگان را دوباره باید دید کار خود را آغاز کرد و امیدواریم میهمانان و مسافران نوروزی با یک تجربه بسیار خوب ورود به هرمزگان را تکرار نمایند و ما بتوانیم هر سال با تجارب بیشتر، بتوانیم خدمات بهتری ارائه بدهیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 39

به "هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید