مهم ترین ویژگی امام(ره) توجه به رأی و نظر مردم بود

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/اصفهان یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امام خمینی(ره) در درجه اول به نظر و خواسته مردم اهمیت می دادند و معتقد بودند بدون در نظر دریافت رأی و خواسته مردم هیچ مسئله ای در کشور حل نمی گردد.

مهم ترین ویژگی امام(ره) توجه به رأی و نظر مردم بود

حیدرعلی حجتی در گفت وگو با خبرنگاران درباره مهم ترین ویژگی شخصیتی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام راحل دارای صفات شاخص بسیاری بودند که نمی توان یکی از آن صفات را از دیگر صفات ایشان برتر دانست، اما معتقدم از مهم ترین ویژگی های شخصیتی ایشان توجه به نظر و خواست مردم بود که امروز نیز باید در جامعه اسلامی به آن توجه گردد.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) بر جمهوریت نظام تأکید بسیاری داشتند و در اول انقلاب با توجه به شخصیت کاریزماتیکی که داشتند به راحتی می توانستند نظام جمهوری اسلامی را بدون رأی مردم تثبیت نمایند، چرا که همگان ایشان را قبول داشتند، اما امام(ره) تأکید بر رفراندوم به منظور تثبیت نظام اسلامی داشتند تا این نظام با رأی مستقیم مردم تایید گردد.

این عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: بنابراین امام راحل توجه زیادی به نظر و خواسته های مردم می کردند و امروز هم اگر می بینیم نظام اسلامی به حیات خود ادامه می دهد به دلیل رأی 98 درصدی مردم به اصل این نظام بوده است.

حجتی توضیح داد: امام راحل همیشه بر جمهوریت و اسلامیت نظام تأکید داشتند و امروز باید توجه داشته باشیم که این خواسته امام خمینی(ره) و جمهوریت نظام دچار خدشه و آسیب نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1658

به "مهم ترین ویژگی امام(ره) توجه به رأی و نظر مردم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین ویژگی امام(ره) توجه به رأی و نظر مردم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید