مهدی ترابی چند بازی پرسپولیس را از دست داد؟

به گزارش کلوب آگهی، اگرچه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، ولی به نظر می رسد ستاره پرسپولیس دو بازی این تیم را از دست داده باشد.

مهدی ترابی چند بازی پرسپولیس را از دست داد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تساوی پرسپولیس برابر طرفدار در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فقط یکی از دردسر های یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم بود چرا که در همین ملاقات مهدی ترابی، وینگر تاثیرگذار پرسپولیس مصدوم شد و پیش از آغاز بازی در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

به گزارش فرارو، اگرچه عنوان شد اندازه مصدومیت مهدی ترابی هنوز معین نیست، ولی پزشکان پرسپولیس از پای آسیب دیده ترابی ام آر آی گرفته و معلوم شده که کشیدگی عضله پای این بازیکن چندان حاد نیست. البته حاد نبودن به این معنی نیست که ترابی می تواند بدون هیچ مسئله ای بازی کند بلکه به این معنی که اگر یک هفته استراحت کند بهبود پیدا می نماید و نیازی به دوری یک ماهه نخواهد بود. از این رو، یحیی گل محمدی تصمیم گرفته ریسک نکند و مهدی ترابی را در ملاقات هفته دهم برابر پیکان بازی نخواهد داد. به غیر از این بازی، کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفته اند از این بازیکن در ملاقات برابر ویستاتوربین در جام حذفی هم استفاده نکنند تا آسیب دیدگی اش به طور کامل رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1895

به "مهدی ترابی چند بازی پرسپولیس را از دست داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی چند بازی پرسپولیس را از دست داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید