5 اپلیکیشن برتر برای مشاهده نتایج زنده مسابقات ورزشی

به گزارش کلوب آگهی، اگر شما هم وقت زیادی گذاشته اید تا اپلیکیشن یا اپلیکیشن هایی را برای اطلاع از نتایج زنده مسابقات ورزشی از سراسر جهان دانلود و نصب کنید اما در یافتن یک اپ جامع و خوب پیروز نبوده اید، حتما تا انتهای این مطلب با ماه همراه باشید چرا که قصد داریم در آن به معرفی 5 اپلیکیشن برتر برای مشاهده نتایج زنده مسابقات ورزشی بپردازیم.

5 اپلیکیشن برتر برای مشاهده نتایج زنده مسابقات ورزشی

مسابقات ورزشی هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. فرق نمی نماید فوتبال باشد یا والیبال، کریکت باشد یا فوتبال آمریکایی، به صورت کلی مسابقات ورزشی که یک سرش برد است و یک سرش باخت، هواداران زیادی را به سمت خود جلب می نمایند.

اما همه ما می دانیم ممکن است کاری پیش بیاید که نتوانیم به صورت زنده، یک مسابقه ورزشی را مشاهده کنیم. اینجاست که وجود یک اپلیکیشن نتایج زنده که به صورت لحظه ای، اتفاقات درون بازی را برایمان توضیح دهد، ضرورت پیدا می نماید. اگر شما هم در پی اپلیکیشن یا اپلیکیشن هایی با این کاربرد گشته اید اما پیروز نشده اید، پیشنهاد می گردد حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اپلیکیشن هایی که قرار است در این مطلب به معرفی آن ها بپردازیم شامل موارد زیر می شوند؛

  • OneFootball
  • فوتبالی
  • 365Scores : Live Scores & News
  • SofaScore
  • ESPN

1. اپلیکیشن نتایج زنده فوتبال OneFootball

کارمان را با اپلیکیشنی شروع می کنیم که منحصرا برای اطلاع از نتایج فوتبال طراحی شده است. احتمالا می دانید که فوتبال بیشترین هوادار را در مقایسه با سایر ورزش های دنیا دارد و در نتیجه مخاطبین اپلیکیشن هایی که برای اطلاع از نتایج زنده این ورزش طراحی می شوند بسیار بیشتر هستند. البته که در ادامه با اپ های بیشتری هم آشنا خواهید شد.

OneFootball نام اپلیکیشنی است که قصد معرفی آن را داریم. این برنامه توانسته با بیش از 50 میلیون بار دانلود و بیش از 1 میلیون نظر، امتیاز عالی 4.5 را به خود اختصاص دهد. بنابراین از بابت عملکرد خوب آن هیچ نگرانی نباید وجود داشته باشد.

OneFootball بیش از 200 لیگ برتر و انواع و اقسام مسابقه های مختلف را پوشش می دهد. شما به یاری این اپلیکیشن نه تنها می توانید نتایج زنده مسابقات مختلف را در سراسر دنیا مشاهده کنید، بلکه حتی به تفسیر، اخبار، اطلاعیه های مهم و حتی شایعه های جابجایی هم دسترسی خواهید داشت.

متأسفانه این اپلیکیشن از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید که البته جایگزین آن که در ادامه معرفی می کنیم، از این قابلیت بهره می برد.

2. فوتبالی؛ نتایج زنده فوتبال ایران و دنیا

اگر فوتبال داخل برایتان اهمیت دارد، تقریبا می توان گفت بعید است با اپلیکیشن فوتبالی که به منظور مشاهده نتایج زنده و اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مختلف پیرامون تیم های فوتبال ایران طراحی شده آشنایی نداشته باشید.

این اپلیکیشن که کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می نماید، نه تنها فوتبال بلکه اطلاعات مربوط به بازی های والیبال را هم در اختیارتان قرار می دهد، از تقریبا می توان گفت تمام لیگ های فوتبال معتبر دنیا پشتیبانی می نماید، اخبار مربوط به جابجایی و گیشه روزنامه را پوشش می دهد، امکان مشاهده اخبار ویدیویی را به شما می دهد و بسیاری موارد دیگر که ذکر همه آن ها از حوصله متن خارج است.

3. 365Scores : Live Scores & News

از بحث فوتبال که بگذریم، می رسیم به اپلیکیشنی که اندکی انتخاب بیشتر به شما می دهد، یعنی 365Scores : Live Scores & News یا همان نتایج زنده که علاوه بر فوتبال ایران و دنیا، از ورزش هایی نظیر تنیس، بسکتبال، هاکی روی یخ، بیس بال، والیبال و فوتبال آمریکایی هم پشتیبانی می نماید. جالب است بدانید اخبار جام حذفی لیگ ایران را هم می توان به وسیله این اپلیکیشن پوشش داد که در نوع خود جالب است.

از جمله قابلیت های خوب این اپلیکیشن می توان به امکان مشاهده ویدیوی به ثمر رسیدن گل فقط 5 دقیقه بعد از زده شدن آن، نمایش تمام وقایع بازی و آمار زنده مسابقات مختلف دنیای، شامل بودن جدول های زنده و محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات (در نسخه پریمیوم)، امکان مشاهده ویدیوهای زنده و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

4. اپلیکیشن نتایج زنده SofaScore

یک اپلیکیشن مجذوب کننده برای مشاهده نتایج زنده مسابقات ورزشی مختلف می خواهید؟ SofaScore اینجاست که یاری تان کند. این اپ که یک ویجت هم برای مشاهده نتایج در اختیارتان قرار می دهد، نه تنها امکان نمایش نتایج زنده را دارد بلکه شما را از برنامه زمانی بازی ها، گل زنان برتر، ویدیوها، گل های برتر و… نیز در یک تورنومنت خاص نظیر جام دنیای آگاه می نماید.

البته فقط فوتبال نیست که در فهرست ورزش های پشتیبانی شده به وسیله این اپلیکیشن وجود دارد. ورزش های زیادی از جمله تنیس، بسکتبال، هاکی روی یخ، والیبال، هندبال، ورزش الکترونیک، بیسبال، کریکت، رانندگی فرمول 1، راگبی، فوتبال آمریکایی، بدمینتون، اسنوکر، دارت، فوتسال و تقریبا می توان گفت هرچه که فکرش را بکنید در این اپلیکیشن وجود دارد که شما از نتایج زنده مربوط به آن ها آگاه شوید.

از جمله قابلیت های بسیار مجذوب کننده این اپلیکیشن می توان به پشتیبانی از انواع و اقسام بازی های ایران از جمله لیگ و جام حذفی و بعلاوه زبان فارسی اشاره نمود. این یعنی شما بدون نگرانی از بابت زبان این اپلیکیشن می توانید به استفاده از آن بپردازید و از همه چیز آگاه شوید.

5. ESPN

ESPN دیگر به یک ورزش خاص اختصاص ندارد چرا که یک پلتفرم برای اطلاع از اخبار تمام ورزش های دنیاست. در واقع می توان از آن به عنوان یک کانال بسیار بزرگ از ورزش های مختلف یاد کرد که نه تنها نتایج زنده مسابقات را در اختیارتان قرار می دهد بلکه کلی اخبار در بخش های مختلف نظیر جابجایی را هم پوشش می دهد. حتی امکان پخش زنده مسابقات را هم به لطف این اپلیکیشن دارید (با خرید نسخه پریمیوم).

از نقاط ضعف این اپلیکیشن می توان به عدم پشتیبانی آن از لیگ داخلی ایران و جام حذفی اشاره نمود اما اخبار جام باشگاه های آسیا را پشتیبانی می نماید. عدم پشتیبانی آن از زبان فارسی هم شاید مزید بر علت گردد که بعضی از کاربران ایرانی، خیلی به این اپلیکیشن تمایل نداشته باشند.

در نهایت راجع به این اپلیکیشن باید بگوییم از علت اصلی محبوبیت آن، امکان ساخت و مدیریت تیم فانتزی است که میلیون ها کاربر دارد و از مجذوب کنندهیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

اگر شما هم با اپلیکیشن خاصی جهت مشاهده نتایج زنده فوتبال یا سایر ورزش های دنیا آشنایی دارید و از عملکرد آن راضی هستید، لطفاً نام آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2067

به "5 اپلیکیشن برتر برای مشاهده نتایج زنده مسابقات ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اپلیکیشن برتر برای مشاهده نتایج زنده مسابقات ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید