لایه نشانی اتمی، دانسیته انرژی باتری های خودرو های الکتریکی را افزایش می دهد

به گزارش کلوب آگهی، لایه نشانی اتمی فرآیندی است که در آن یک لایه نازک به صورت پوشش روی سطح ایجاد می گردد، فورج نانو میخواهد تا با این فناوری اقدام به افزایش دانسیته انرژی باتری های خودرو های الکتریکی کند.

لایه نشانی اتمی، دانسیته انرژی باتری های خودرو های الکتریکی را افزایش می دهد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، ساندو ابزار های مقرون به صرفه ALD را که با کارایی بالا پوشش هایی با ضخامت اتمی ایجاد می نمایند، فراوری نموده و به بازار عرضه می نماید. این ابزار ها تا 100 برابر سریع تر، 90 درصد کارآمدتر و 40 برابر ضایعات کمتر از ALD های رایج فراوری می نمایند. در واقع با این تجهیزات زباله فراوری نمی گردد و لایه نشانی سریع تر اجرا شده و توانایی بالاتری در لایه نشانی فیلم های سخت دارند.

پاول لیختی مدیرعامل شرکت فورج نانو گفت: برای حل مسائل عظیم، صنایع به راهکار های مبتنی بر فناوری نانو روی آورده است. ما خوشحالیم که فناوری شگفت انگیز شرکت ساندو به مجموعه ما وارد می گردد. با این کار قابلیت های جدیدی به تجهیزات ما افزوده شده و دامنه کاربرد ALD ما گسترش می یابد. ما می توانیم دستگاه هایی با سرعت بالاتر با قابلیت پوشش دهی وسیع تر ارائه کنیم.

سیستم های جدید ساند، HELIOS، THEIA و APOLLO به فناوری های فورج نانو اضافه می گردد. این راهکار های نوآورانه موجب می گردد پوشش دهی نانومقیاس روی اجسام و ویفر ها وارد دوره جدیدی گردد.

لایه نشانی اتمی فرآیندی است که در آن یک لایه نازک به صورت پوشش روی سطح ایجاد می گردد. فورج نانو میخواهد تا با این فناوری اقدام به افزایش دانسیته انرژی باتری های خودرو های الکتریکی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1081

به "لایه نشانی اتمی، دانسیته انرژی باتری های خودرو های الکتریکی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایه نشانی اتمی، دانسیته انرژی باتری های خودرو های الکتریکی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید