صعود موقف اینتر به صدر جدول با پیروزی مقابل فیورنتینا، برد با ارزش بایرن مونیخ برابر هرتابرلین در هوای برفی

به گزارش کلوب آگهی، خبرگزاری خبرنگاران- اینتری ها در شبی که باز هم آنتونیو کونته را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند، پیروز شدند با گل های نیکولو بارلا و ایوان پریشیچ، در خانه فیورنتینا به پیروزی برسند.

صعود موقف اینتر به صدر جدول با پیروزی مقابل فیورنتینا، برد با ارزش بایرن مونیخ برابر هرتابرلین در هوای برفی

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، اینتر دو جلسه محرومیت آنتونیو کونته در کنار زمین را با پیروزی پشت سر گذاشت. آنها با یک بازی و یک امتیاز بیشتر، بالاتر از میلان صدرنشین شدند و باید منتظر نتیجه رقیب همشهری خود مقابل کروتونه بمانند. اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6، روی پاس اشرف حکیمی، بارلا صاحب موقعیت شد اما دراگوفسکی با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی هافبک جوان اینتر شد.

فزونی اینتری ها ادامه داشت اما در دقیقه 12 این تیم میزبان بود که می توانست به گل اول بازی برسد اما ضربه والنتین آیسریک از کنار دروازه هاندانوویچ به بیرون رفت. در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نمایند تا اینکه در دقیقه 31 به گل رسیدند. روی پاس عرضی الکسیس سانچس بود که بارلا پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

فزونی بایرن بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 37 فیورنتینا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما هاندانوویچ بعد از اینکه با اثر روی توپ باعث شد ضربه بوناونتورا به تیر برخورد کند، ضربه بیراگی را هم دفع کرد تا دروازه اینتر بسته بماند. حملات فیورنتینا در دقایق سرانجامی نیمه اول ادامه داشت و در دقیقه 43، روی پاس بورخا والرو، این آیسریک بود که صاحب موقعیت شد اما لوکاکو با حضور به موقع، ضربه او را بلوکه کرد. در ثانیه های سرانجامی این نیمه، روی یک ضدحمله، الکسیس سانچس با یک ارسال خوب، برای لوکاکو موقعیت سازی کرد اما ضربه سر این مهاجم بلژیکی از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با همان یک گل به سرانجام رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و این اینتر بود که در دقیقه 52 به گل دوم رسید. روی پاس در عمق الکسیس سانچس بود که اشرف حکیمی درون محوطه جریمه فیورنتینا صاحب توپ شد و پاس در عرض او را پریشیچ به راحتی تبدیل به گل کرد. چهار دقیقه بعد اینتر به گل سوم رسید. روی یک توپ برگشتی بود که لوکاکو دروازه فیورنتینا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت. فزونی اینتر ادامه پیدا کرد و در دقیقه 64، روی پاس اشرف حکیمی، لوکاکو صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی به بیرون رفت. فشار حملات اینتر ادامه پیدا کرد و در دقایق 66 و 67، اما واکنش های خوب دراگوفسکی مانع از گلزنی پریشیچ و گالیاردینی شد.

در دققه 68 هم باستونی صاحب یک موقعیت عالی شد اما در حالی که دراگوفسکی در خروج اشتباه نموده بود، ضربه سر مدافع پیش تاخته اینتر به بیرون رفت. در دقایق سرانجامی هم حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 2-0 اینتر به سرانجام رسید.

- بایرن مونیخ با کسب سه امتیاز از شب برفی برلین، راهی دوحه قطر می گردد تا در جام باشگاه های دنیا شرکت کند. روبرت لواندوفسکی هم در این مسابقه پنالتی خراب کرد و این اولین پنالتی از دست رفته او در پیراهن بایرن مونیخ بود. در شبی که به دلیل بارش برف، زمین استادیوم المپیک برلین شرایط چندانی مساعدی نداشت، بایرنی ها علی رغم اینکه نمایش چندانی درخشانی نداشتند، توانستند با تک گل کینگزلی کومان به پیروزی برسند و فاصله شان با لایپزیش، تیم دوم بوندس لیگا، را به 10 امتیاز افزایش دادند.

همانطور که انتظار می رفت، بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این بازیکنان میزبان بودند که در دقیقه 4 اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کردند. روی پاس داریدا بود که لوکه باکیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را نویر با پا دفع کرد. دو دقیقه بعد بایرنی ها صاحب اولین موقعیت شان شدند اما ضربه سانه را هم یارستِین به خوبی دفع کرد. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 11 بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد. سانه که با پاس لواندوفسکی درون محوطه جریمه هرتا صاحب موقعیت شده بود، توسط یارستین سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. لواندفسکی پشت توپ نهاده شد اما ضربه او را یارستین با یک واکنش دیدنی دفع کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال گردد.

بایرنی ها به حملات شان ادامه دادند اما در دقیقه 14، این هرتا بود که روی یک ضدحمله می توانست به گل برسد اما ضربه کریشتوف پیونتک را نویر با یک واکنش خوب به بیرون فرستاد. در ادامه باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 21 به گل رسیدند. کینگزلی کومان که با پاس توماس مولر، پشت محوطه جریمه هرتا صاحب توپ شده بود، ضربه ای زد که بعد از برخورد به استارک کمانه کرد و از بالای دست یارستین وارد دروازه شد.

بعد از این گل هم بایرنی ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 24 سانه می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما بار دیگر یارستین دروازه هرتا را نجات داد. در ادامه بازی متعادل شد و شدت دریافت بارش برف هم روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت و موقعیت های کمتری روی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه در دقیقه 45، روی یک ضربه آزاد، لوکه باکیو می توانست کار را به تساوی بکشد اما علی رغم منحرف شدن ضربه، نویر به خوبی توپ را مهار کرد تا نیمه اول با فزونی 1-0 بایرن به سرانجام برسد.

در نیمه دوم هم بایرن آغاز بهتری داشت و در دقیقه 49، سرژ گنابری روی یک حرکت انفرادی، می توانست گل دوم را به نام خود ثبت کند اما یارستین با یک واکنش خوب، باز هم دروازه اش را بسته نگه داشت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقایق سرانجامی بازی بود که رادونیچ با یک حرکت انفرادی خوب و فریب دادن داوید آلابا، صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که نویر حضور داشت.

در دقیقه 89، هرتا برلین صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی شد اما کونیا که با پاس خوب متئو گوندوزی با نویر تک به تک شد، نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را به بیرون زد. در ثانیه های سرانجامی هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بایرنی ها با همان یک گل به پیروزی رسیدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1431

به "صعود موقف اینتر به صدر جدول با پیروزی مقابل فیورنتینا، برد با ارزش بایرن مونیخ برابر هرتابرلین در هوای برفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود موقف اینتر به صدر جدول با پیروزی مقابل فیورنتینا، برد با ارزش بایرن مونیخ برابر هرتابرلین در هوای برفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید