شناسایی تقلب سازماندهی شده در کنکور 1400

به گزارش کلوب آگهی، صبح امروز آدینه 11تیرماه 1400 در آزمون رشته علوم تجربی و در حوزه دختران، یک داوطلب کنکور به دلیل تقلب شناسایی و پس از تحقیقات و بازپرسی به وسیله ستاد حفاظت از کنکور، به مراجع قضایی تحویل داده شد.

شناسایی تقلب سازماندهی شده در کنکور 1400

به گزارش ایلنا، جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش خواف درباره چگونگی این اتفاق گفت: یکی از داوطلبان دختر در لحظات آغازین کنکور رشته تجربی با سرفه های متعدد و تمارض به کرونا مراقبین حوزه را متقاعد کرد که برای حفاظت از سلامت سایر شرکت کنندگان وی را در اتاقی جداگانه جای دهند.

نماینده سازمان سنجش در شهرستان خواف اضافه نمود: پس از جدا کردن این داوطلب، رفتار وی تحت نظارت نامحسوس مراقبان و تیم حفاظت قرار گرفته و معین شد که این شرکت کننده با استفاده از گوشی همراه و هدفون در تماس با افرادی خارج از حوزه در حال تقلب است.

رفیعی پور در مورد نتایج تحقیقات گفت: تمام کوشش تیم برگزاری کنکور این است که حقی از هیچ داوطلبی ضایع نشده و با تحقیقاتی که انجام شد معین شد این داوطلب با ترفند تمارض به بیماری و جاسازی گوشی و هندزفری و بعلاوه همکاری عده ای بیرون از مجموعه توانست اقدام به این تقلب سازماندهی شده نموده، ولی با هوشیاری تیم حفاظت از کنکور شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1685

به "شناسایی تقلب سازماندهی شده در کنکور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی تقلب سازماندهی شده در کنکور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید