سلاح مخفی فرهاد مجیدی

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: استقلال حالا با 67 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و بعد از قهرمان شدن تنها در پی کسب عنوان قهرمان بدون شکست رقابت هاست. به همین دلیل آنها روز گذشته مس را در رفسنجان با دو گل شکست دادند. دوگلی که به وسیله امیرحسین حسین زاده به ثمر رسید.

سلاح مخفی فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگاران، در فصلی که مهدی قائدی از استقلال رفت امیر حسین حسین زاده ستاره جوان آبی ها شد. ستاره جوانی که عملکردش در نخستین فصل حضورش در استقلال با مهدی قائدی در اولین فصل حضورش قابل مقایسه نیست. پر بیراه نیست اگر بگوییم که حسین زاده در این فصل در کسب عنوان قهرمانی استقلال نقش موثری داشت و به نوعی سلاح مخفی فرهاد مجیدی در این راه بود.

حداقل ده امتیاز از 67 امتیار استقلال در این فصل با گل های حسین زاده به دست آمده است. او علاوه بر دو گل بازی با مس و کسب سه امتیاز این بازی دو گل سه امتیازی دیگر برای استقلال در دو بازی حساس برابر صنعت نفت و تراکتور به ثمر رسانده بود. بعلاوه تک گل او برابر صنعت نفت در بازی رفت هم موجب شد تا استقلال یک امتیاز از آن بازی کسب کند. به جز این ها او در بازی برابر نفت مسجد سیلمان و فولاد خوزستان هم گلزنی نموده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2049

به "سلاح مخفی فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلاح مخفی فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید