پیروزی پرگل پرسپولیس و توقف سپاهان ، علیپور طوفان به پا کرد

به گزارش کلوب آگهی، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران پیروز شد با 5 گل شاهین بوشهر را شکست دهد و سپاهان صدرنشین نیز در خانه مقابل سایپا متوقف شد.

پیروزی پرگل پرسپولیس و توقف سپاهان ، علیپور طوفان به پا کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان برای تداوم صدر نشینی در لیگ برتر به مصاف سایپا رفت اما در نهایت گلی از خط دروازه های 2 تیم عبور نکرد تا بازی با تساوی بدون گل انتها یابد. تنها نکته مثبت این بازی برای پیغام نیازمند دروازه بان سپاهان رقم خورد که پیروز شد از رکورد 876 دقیقه ای بسته نگه داشتن دروازه حسین حسینی دروازه بان استقلال که فصل بدست آمده بود، عبور کند و آن را به نام خود به ثبت برساند.

سپاهان تا پیش از خاتمه بازی این هفته تراکتور سازی مقابل صنعت نفت آبادان با 18 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

در بوشهر تیم فوتبال پرسپولیس پیروز شد با 5گل شاهین را مغلوب کند. علی علیپور در این دیدار هت تریک کرد و در دقایق 6، 38 و 55 دروازه شاهین را گشود. 2 گل دیگر این تیم توسط وحید امیری 29 و شجاع خلیل زاد 67 به ثمر رسید.

در شهر قدس تیم فوتبال پیکان پیروز شد دوبریک از سد ذوب آهن اصفهان عبور کند این نتیجه شاید خاتمه همکاری منصوریان با ذوب آهن باشد. فراز امامعلی در دقیقه 25 و شهریار مغانلو در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی برای پیکان گلزنی کردند. تنها گل ذوب آهن نیز در دقیقه 91 با ضربه امیر ارسلان مطهری به ثمر رسید.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان نیز با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. در اهواز نیز تیم فولاد خوزستان به رهبری جواد نکونام مقابل تیم سابق خو نساجی قائمشهر به فزونی یک بر صفر رسید. تک گل این بازی توسط احمد عبدالله زاده در دقیقه 85 درون دروازه نساجی قرارگرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 248

به "پیروزی پرگل پرسپولیس و توقف سپاهان ، علیپور طوفان به پا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل پرسپولیس و توقف سپاهان ، علیپور طوفان به پا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید