ساخت شهرک تازه در پردیس!

به گزارش کلوب آگهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر نو پردیس گفت: در حال دریافت مجوز های قانونی از شورای عالی معماری و شهرسازی برای احداث یک شهرک 700 هکتاری بین فاز های 11 و 12 پردیس هستیم.

ساخت شهرک تازه در پردیس!

مهدی هدایت در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در روز های آینده چندین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی را در شهر نو پردیس خواهیم داشت. بهره برداری حدود 5000 واحد مسکن مهر، تقاطع غیرهمسطح فاز 11 و احتمال کلنگ زنی مترو از جمله این برنامه ها است.

وی اضافه کرد: با افتتاح 5000 واحد مسکونی تعداد کل واحد های تکمیل شده به 76 هزار و واحد های تحویل شده 73 هزار می رسد. دلیل فاصله این دو عدد آن است که بعضا واحد ها معطل خدمات و انشعابات از طریق دستگاه های خدمات رسان هستند که این موارد را پیگیری می کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر نو پردیس درباره دلیل نواقص بعضی واحد های تحویلی گفت: تجربه داشتیم که قبل از اسکان خانوار ها نصبیات مورد سرقت قرار گرفته و به همین دلیل زمانی که مالک مستقر می شود آن را به خودشان تحویل می دهیم. سرقت شیرآلات و درب از جمله مسائل است که دردسر های زیادی را برای ما و ساکنان در پی داشته است.

مسکن ملی پردیس به مرحله اسکلت رسید

هدایت همچنین با بیان اینکه پروژه اقدام ملی پردیس به مرحله اسکلت رسیده است گفت: 13 هزار واحد مسکن ملی برای پردیس در نظر گرفته شده و خوشبختانه از سرعت مناسبی برخوردار است. تمام بلوک ها به مرحله اسکلت رسیده و در بعضی موارد اسکلت ها تکمیل شده است.

ساخت یک شهرک نو 700 هکتاری

مدیرعامل شرکت عمران شهر نو پردیس با اعلام این خبر که برنامه احداث یک شهرک 700 هکتاری نو را در پردیس داریم گفت: هم اکنون در مرحله اخذ مجوز و مستندات از شورای عالی معماری و شهرسازی هستیم. این محدوه بین فاز های 11 و 12 واقع شده است و پس از دریافت مجوز، فعالیت های عمرانی را آغاز می کنیم؛ بنابراین گزارش، در سال 1391 عملیات احداث 81 هزار واحد مسکن مهر در شهر نو پردیس واقع در 17 کیلومتری شرق تهران آغاز شد که به 83 هزار واحد افزایش یافت. طبق آخرین آمار تا کنون حدود 71 هزار واحد تکمیل شده است. شهر نو پردیس دارای 12 فاز است که فاز 12 آن اواخر آذرماه سال 1399 کلنگ زنی شده است. فاز های یک تا چهار در شهر اصلی، فاز پنج، چهار کیلومتر، فاز هشت، هشت کیلومتر، فاز 9 پنج کیلومتر، فاز 11 شش کیلومتر از شهر اصلی فاصله دارند. پارک فناوری پردیس در فاز شش، ناحیه صنعتی خرمدشت در فاز هفت و فاز 10 این شهر در منتهی الیه شمالی فاز چهار قرار گرفته اند. فاز 12 هم در پنج کیلومتری شمال شرقی پردیس واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1741

به "ساخت شهرک تازه در پردیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت شهرک تازه در پردیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید