روایت قصه روزنامه نگار آمریکایی در هزارتوی داستان

به گزارش کلوب آگهی، این هفته در برنامه هزارتوی داستان رادیو نمایش، داستان طناب از کاترین آن پورتر، نویسنده، روزنامه نگار و فعال سیاسی آمریکایی، روایت و آنالیز می گردد.

روایت قصه روزنامه نگار آمریکایی در هزارتوی داستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بهناز بستان دوست پژوهشگر و مجری کارشناس این برنامه رادیویی درباره قسمت جدید هزارتوی داستان گفت: در این روز های غریب و غیر قابل پیش بینی که کرونا همه دنیا را تحت شعاع قرار داده است، دوستداران و علاقه مندان ِپیگیر ادبیات توجه ویژه ای به داستان هایی که به بیماری های عالم گیر پرداخته اند، نشان می دهند.

وی اضافه کرد: از جمله این رمان ها می توان از طاعون کامو و عشق سال های وبا اثر مارکز نام برد. اما رمان پیروز دیگری که در این زمینه می توانیم نام ببریم رمان اسب رنگ پریده سوار رنگ پریده نوشته کاترین آن پورتر است. او که خود قربانی بیماری بوده به زیبایی در این اثر به نابودی و ویران گری آنفلوانزای اسپانیایی سال 1918 پرداخته است.

بستان دوست در انتها گفت: این هفته در برنامه هزارتوی داستان به زندگی کاترین آن پورتر و داستان کوتاه طناب از او پرداختیم. کاترین آن پورتر، نویسنده، روزنامه نگار و فعال سیاسی آمریکایی است که هرگز به دانشگاه نرفت و با این وجود یکی از استادان فصاحت و بلاغت در داستان نویسی قرن بیستم آمریکا به شمار می آید.

پژوهش، روایت داستان و مجری کارشناسی هزارتوی داستان را بهناز بستان دوست بر عهده دارد. کارشناس برنامه فرزانه زحلی و گویندگی بیوگرافی با رضا عمرانی است همچنین تهیه کنندگی برنامه بر عهده ژاله محمدعلی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 986

به "روایت قصه روزنامه نگار آمریکایی در هزارتوی داستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت قصه روزنامه نگار آمریکایی در هزارتوی داستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید