رضایت کلوپ از عملکرد شاگردان جوانش در پیروزی قاطع مقابل بلکبرن

به گزارش کلوب آگهی، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از نمایشی که تیمش با حضور تعدادی از بازیکنان آکادمی باشگاه ارائه کرد، راضی است.

رضایت کلوپ از عملکرد شاگردان جوانش در پیروزی قاطع مقابل بلکبرن

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول عملکرد شاگردانش در پیروزی 6 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) مقابل بلکبرن در مصاف محبت آمیز دو تیم را مثبت ارزیابی کرد.

لیورپول در این بازی محبت آمیز به منظور کسب آمادگی جهت از سرگرفتن بازی هایش در این فصل پس از تعلیق سه ماهه ناشی از شیوع کرونا، تعدادی از بازیکنان آکادمی اش از جمله لیتون کلارکسون 18 ساله را به میدان فرستاد و برخلاف آرسنال که در کمال تعجب مقابل تیم برنتفورد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گشت، حریف دسته اولی اش بلکبرن را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد.

کلوپ پس از این بازی به سایت باشگاه لیورپول گفت: واقعاً همه چیز خوب بود. نه فقط گل هایی که زدیم بلکه شرایط تیم با توجه به شرایطی که پشت سر گذاشته ایم. همه چیز خوب بود. ما می توانیم چیزهای زیادی به پسران مان آموزش دهیم، اما آنها هم باید کارهای فراوانی انجام دهند. عملکرد لیتون خیلی بد نیست و جیک کاین هم واقعاً خوب بازی کرد. در واقع همه پسران ما امروز کارشان را خوب انجام دادند. شیوه بازی ما طوری است که به بازیکنان احساس امنیت می دهد. همه بازیکنان در کارهای دفاعی شرکت می کنند و آنها هرگز احساس تنهایی نمی کنند. این همان چیزی است که من واقعاً دوست دارم و باعث شد که بازیکنان مان عملکردی به این خوبی ارائه کنند.

کلوپ درباره از سر گرفته شدن بازی های این فصل لیگ برتر که ثبت دو پیروزی دیگر در کارنامه لیورپول قهرمانی این تیم را مسجل می کند، تأکید کرد: این بازی فقط یک بازی محبت آمیز نبود بلکه یک محک مهم برای سنجیدن سطح آمادگی بازیکنان مان بود. به خاطر برخی مسائل امکان اینکه به بازیکنان مان اجازه دهیم بیش از 45 دقیقه بازی کنند وجود نداشت، اما چون به اندازه کافی بازیکن نداشتیم تصمیم گرفتیم که به سه بازیکن اجازه دهیم 60 دقیقه در میدان حضور داشته باشند. من واقعاً از بلکبرن به خاطر اینکه حاضر شد به اینجا بیاید و مقابل ما بازی کند تشکر می کنم و برای این تیم بهترین ها را آرزو می کنم.

لیورپول 9 روز دیگر با مصاف با رقیب همشهری اورتون فصل را از سر می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 839

به "رضایت کلوپ از عملکرد شاگردان جوانش در پیروزی قاطع مقابل بلکبرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت کلوپ از عملکرد شاگردان جوانش در پیروزی قاطع مقابل بلکبرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید