میرهاشم حسینی تورنمنت بلغارستان را از دست داد، جریمه 50 یورویی برای خروج از هتل

به گزارش کلوب آگهی، سرمربی تیم ملی تکواندو از غیبت چهره المپیکی ایران در تورنمنت بلغارستان به دلیل تب و لرز اطلاع داد و گفت: صلاح ندانستیم میرهاشم حسینی با این شرایط به میدان برود.

میرهاشم حسینی تورنمنت بلغارستان را از دست داد، جریمه 50 یورویی برای خروج از هتل

فریبرز عسکری در تبادل نظر با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: میرهاشم حسینی به دلیل سرماخوردگی و داشتن تب و لرز امکان حضور در این تورنمنت یک روزه را ندارد و کادر فنی تیم ملی صلاح ندید وی با این شرایط به مصاف رقبا برود.

سرمربی تیم ملی تکواندو، درباره پاسخ تست کرونای میرهاشم حسینی، گفت: خوشبختانه تست کرونای میرهاشم حسینی و همه اعضای تیم منفی اعلام شد و مسئله ای از این بابت وجود ندارد. مشکل حسینی فقط سرماخوردگی و تب و لرز ناشی از آن است.

وی درباره نحوه برگزاری مسابقات و محدودیت های میزبان در شرایط شیوع کرونا، گفت: همه اعضای تیم ها در محوطه هتل قرنطینه هستند و کسی حق خروج از هتل را ندارد، در صورتی که فردی از هتل خارج گردد مبلغ 50 یورو جریمه می گردد و باید تست کرونا بدهد تا بتواند به هتل بازگردد. همه موطفند در اتاق هایشان تمرین نمایند و فقط برای مسابقه تنها با مربی خود و بدون همراه دیگر یا تماشاگر به یک سالن بسته و جمع و جور می فرایند. نوع جدیدی از برگزاری مسابقات را شاهد هستیم که هیچکس تجربه آن را نداشته است. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود.

عسکری درباره سطح مسابقات نیز اعلام نمود: خدا را شکر بچه ها حالشان خوب است. خیلی از المپیکی ها در این مسابقات شرکت نموده اند و مسابقات از حالت تورنمنت خارج شده و تبدیل به گرندپری شده است. در دو وزن سروش احمدی و مهران برخورداری قرعه سختی داریم و مسابقات در یک روز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1485

به "میرهاشم حسینی تورنمنت بلغارستان را از دست داد، جریمه 50 یورویی برای خروج از هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرهاشم حسینی تورنمنت بلغارستان را از دست داد، جریمه 50 یورویی برای خروج از هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید