راه اندازی کارخانه روغن کشی در دهلران

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: استاندار ایلام گفت: در دیداربا سرمایه گذار ایرانی مقیم کانادا راه اندازی کارخانه روغن کشی در شهرستان دهلران در دستور کار نهاده شد.

راه اندازی کارخانه روغن کشی در دهلران

محمدرضا مروارید در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام، اظهار کرد: استان ایلام ظرفیت های زیادی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد و مشارکت و سرمایه گذاری در این منطقه می تواند سبب نقش آفرینی در زمینه های مالی گردد.

وی با اشاره به اولویت جذب سرمایه گذاران در استان ایلام اضافه نمود: یکی از موضوعات بسیار مهم که می تواند روند توسعه را در استان تسریع دهد مشارکت سرمایه گذاران است.

استاندار ایلام با اشاره به دیداری که با سرمایه گذار ایرانی مقیم کانادا داشته است توضیح داد: استعدادهای خدادادی مناسبی در منطقه دهلران به دلیل دارا بودن منابع طبیعی فراوان، کشاورزی، نفت و گاز و سایر منابع معدنی وجود دارد.

وی گفت: امیدواریم با حمایت این سرمایه گذار در آینده ای نزدیک شاهد کشت کلزا وراه اندازی کارخانه روغن کشی در شهرستان دهلران خواهیم بود.

مروارید مطرح کرد:با توجه به آنالیز و مطالعات خوبی که انجام گرفته شاهد مشارکت های بیشتری در زمینه های مالی و بهره گیری از فرصت های موجود در سطح استان باشیم.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 15

به "راه اندازی کارخانه روغن کشی در دهلران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارخانه روغن کشی در دهلران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید